Mezitýdenní vývoj (vs. 53. týden 2015)
Cílová skupina 15+
Oproti minulému týdnu si mezi diváky staršími patnácti let nejvíce pohoršila ČT 1, jejíž podíl poklesl o 4,76 procenta. Snížil se i podíl ostatních kanálů, a to o 1,4 procenta. Největší nárůst naopak vykázal hlavní kanál Primy, který si naladilo o 3,48 procenta více diváků než minulý týden. Diváci se vrátili i na hlavní Novu, která si polepšila o 1,66 procenta. Zajímavý nárůst vykázala i ČT Sport, kterou sledovalo o 1,15 procenta více diváků než v uplynulém týdnu.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: V posledním loňském týdnu se nedařilo Nově, posílila TV Barrandov
Z pohledu televizních skupin si oproti minulému týdnu nejvíce polepšily kanály Primy, jejichž sledovanostní podíl se navýšil o 4,28 procenta na 21,35 procenta. Sledovanost stoupla i skupině Nova, která si polepšilo o 1,75 procenta na 25,15 procenta. Oproti minulému týdnu klesl podíl skupiny Barrandov o 0,56 procenta na 7,74 procenta. Snížil se i podíl programů České televize, a to o 3,49 procenta na 33,15 procenta.
Cílová skupina 15–54
Oproti minulému týdnu nejvíce poklesla sledovanost ČT 1, která odepsala 6,26 procenta diváků mladších 54 let. Ostatní kanály pak přišly o 1,43 procenta diváků. Polepšila si naopak ČT Sport, kterou sledovalo o 1,37 procenta více diváků než minulý týden. Hlavní kanál Novy si naladilo o 1,77 procenta více diváků než v uplynulém týdnu, Prima Cool si polepšila o 1,29 procenta diváků.
MINULÝ ROK: Česká televize i minulý týden nad Novou, ale jen jako skupina. ČT 1 se významně propadla
Mezi televizními skupinami největší pokles vykázaly stanice České televize, které sledovalo 26,77 procenta diváků mladších 54 let, což znamená ve srovnání s minulým týdnem pokles o 4,64 procenta. Ostatní skupiny vykázaly nárůst, ten největší Prima, jejíž programy sledovalo o tři procenta diváků více, což znamená podíl 22,58 procenta. Nova si polepšila o 2,61 procenta na 30,75 procenta. Mírně si polepšila i skupina Barrandov, kterou sledovalo 5,33 procenta diváků, tedy o 0,08 procenta více než minulý týden.
Meziroční vývoj (vs. 2. týden 2015)
Cílová skupina 15+
V meziročním srovnání přišla o největší počet diváků ČT 1. Její podíl klesl o 3,3 procenta. O 1,15 procenta diváků pak přišla Nova Cinema, 1,06 procenta diváků musely odepsat ostatní kanály. Stanice zastupované společností Atmedia si pohoršily o 1,51 procenta diváků. Největší nárůst sledovanosti vykázala hlavní Prima, která si polepšila o 2,49 procenta. Bodovala i ČT Sport, kterou si v meziročním srovnání naladilo o 1,55 procenta více diváků.
Mezi televizními skupinami si nejvíce polepšily kanály Barrandova, které si pustilo o 1,26 procenta diváků starších patnácti let více než loni. O 0,92 procenta si polepšily i stanice České televize. Skupina Nova si v meziročním srovnání pohoršila o 3,54 procenta diváků, kanály Primy si oproti druhému týdnu roku 2015 pustilo o 0,41 procenta diváků starších patnácti let méně.
Cílová skupina 15–54
I v mladší cílové skupině přišla z meziročního pohledu o nejvíce diváků ČT 1, sledovalo ji o 4,54 procenta diváků méně. 1,17 procenta diváků musela odepsat Nova Cinema, o 1,11 procenta diváků přišly stanice zastupované společností Atmedia. V meziročním srovnání si u mladší cílové skupiny nejvíce polepšila ČT Sport, kterou v prvním lednovém týdnu sledovalo o 1,66 procenta diváků více.
Z pohledu skupin kanálů přišla o nejvíce diváků Nova, jejíž podíl mezi diváky od 15 do 54 let meziročně poklesl o 3,76 procenta. Největší nárůst sledovanosti vykázaly stanice Barrandova, které si polepšily o 1,05 procenta. Programy České televize sledovalo o 0,57 procenta diváků více a skupina Prima si polepšila o 0,11 procenta diváků mladších 54 let.