Více

Diváci se vracejí k Nově, největší pokles zaznamenala minulý týden ČT 1

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Diváci se vrací na komerční stanice, nárůst sledovanosti vykazuje ČT Sport. Pokračuje pokles stanic zastupovaných společností Atmedia.

Mezitýdenní vývoj (vs. 53. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Oproti minulému týdnu si mezi diváky staršími patnácti let nejvíce pohoršila ČT 1, jejíž podíl poklesl o 4,76 procenta. Snížil se i podíl ostatních kanálů, a to o 1,4 procenta. Největší nárůst naopak vykázal hlavní kanál Primy, který si naladilo o 3,48 procenta více diváků než minulý týden. Diváci se vrátili i na hlavní Novu, která si polepšila o 1,66 procenta. Zajímavý nárůst vykázala i ČT Sport, kterou sledovalo o 1,15 procenta více diváků než v uplynulém týdnu.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: V posledním loňském týdnu se nedařilo Nově, posílila TV Barrandov

widgety

Z pohledu televizních skupin si oproti minulému týdnu nejvíce polepšily kanály Primy, jejichž sledovanostní podíl se navýšil o 4,28 procenta na 21,35 procenta. Sledovanost stoupla i skupině Nova, která si polepšilo o 1,75 procenta na 25,15 procenta. Oproti minulému týdnu klesl podíl skupiny Barrandov o 0,56 procenta na 7,74 procenta. Snížil se i podíl programů České televize, a to o 3,49 procenta na 33,15 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+