Více

Discopříběh 2 včera za Cestami domů i Poštou pro tebe. Nova byla přesto jedničkou

Televize Nova byla včera po dvacáté hodině až třetí nejsledovanější stanicí za Primou family a Jedničkou. Přesto si dokázala udržet pozici nejúspěšnějšího programu u nás.

Přesto, že druhý díl Discopříběhu ve středu televizi Nova vysoká čísla nevygeneroval, film skončil po dvacáté hodině až jako třetí nejsledovanější, česká televizní jednička přesto obhájila první místo, co se přízně diváků týká. Nova vygenerovala celodenní podíl na publiku (share) 22,11 %, v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase pak získala 24,04 %. Na Discopříběh 2 se podívalo 617 tisíc diváků (share 16,51 %). Nejsledovanější byly po 20. hodině Cesty domů na Prima family s 1 063 tisíci diváky (share 27,85 %).

MINULÝ TÝDEN: Vtip za stovku včera díky nízké sledovanosti Discopříběhu nad průměrem

Prima family byla po celý den druhou nejsledovanější televizí s podílem na publiku téměř 20 %, v prime timu pak zaujala 20,48 %. Dařilo se opět sportovnímu kanálu České televize, který generuje nadprůměrná čísla díky právě probíhajícímu mistrovství Evropy ve fotbalu. Duel nizozemských svěřenců s týmem Německa si nenechalo ujít 461 tisíc diváků (share 13,78 %). Celodenní podíl pak měla Čtyřka 9,75 % a primetimový 12,75 %. Vtip za stovku skončil tentokrát na svém standardu. Na Barrandově ho vidělo 336 tisíc diváků (share 8,82 %).

Sledovanost středečních večerních pořadů – 13. června 2012
Název pořadu Stanice Počet diváků (D15+) Podíl na publiku (D15+)
Cesty domů Prima family 1 063 000 27,85 %
Pošta pro tebe ČT 1 644 000 17,01 %
Discopříběh 2 TV Nova 617 000 16,51 %
ME fotbal: Nizozemsko – Německo ČT 4 461 000 13,78 %
Vtip za stovku TV Barrandov 336 000 8,82 %
Noc s králem Nova Cinema 197 000 5,5 %
Druhý život Lidic ČT 2 167 000 4,44 %
Chůva k pohledání Prima love 145 000 4,07 %
Špinavá práce Prima Cool 122 000 3,19 %
Británie má talent Prima love 90 000 2,39 %
Will a Grace Prima love 62 000 1,64 %
10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 6. 2012 23:35

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+