Více

Dětská DAB stanice Pigy zve své diváky na další ročník Pigyády

Společnost Lagardère Active ČR chystá další ročník dětské akce Pigyády. Loni jednotlivé zastávky navštívilo přes sedmnáct tisíc lidí.

Multimediální projekt Pigy z portfolia mediálního domu Lagardère Active ČR připravuje další ročník rodinného eventu Pigyáda, který v loňském roce navštívilo více než sedmnáct tisíc lidí. Oproti loňskému roku se dokonce ztrojnásobil počet partnerů a zadavatelů reklamyDo projektu se zapojily značky jako Mercedes, Lipánek, Království hraček Bambule a Sparkys, Mora, HyperOdvoz, CS Cargo, hřiště Piccolino nebo Tesco Mobile.

CIF17

Další ročník rodinného festivalu Pigyáda bude ve znamení Roztančeného světa Pigy a proběhne o víkendu 20.–21. května v Parku Mirakulum v Milovicích. Kromě představení Jirky Hadaše a prasátka Pigy se mohou návštěvníci těšit i na Pigydance s Markem Dědíkem, na cvičení s Hankou Kynychovou, zumbování, orientální tance nebo koncert kapely Maxim Turbulenc.Pigyáda se stává rok od roku u inzerentů populárnější. Těch důvodů bude pravděpodobně několik. Jednak jim přinášíme ucelený projekt s jasně vyprofilovanou cílovou skupinou rodin s dětmi, ale současně jim nabízíme i implementaci jejich produktů a značek přímo do celkového marketingového konceptu, uvedla Zdenka Chocholoušová, organizátorka akce a manažerka dětských produktů Lagardère Active ČR. 

Při eventových aktivitách Lagardère Active ČR využívá synergie v rámci všech svých mediatypů, ať již jde o rádia Frekvence 1, Evropa 2, rádio ZET, Dance rádio, rádio Bonton, nebo o online produkty a aplikace. Naši partneři získají nejen prostor ve vysílání, na webu a sociálních sítích, ale rovněž mohou aktivně využít i promo v místě konání akce. Nenabízíme jim tak klasické mediální partnerství v podobě loga na plakátu, ale integrovanou marketingovou komunikaci propojenou s nějakým tématem. Letos je to tématika pohybu, tance a světa, dodává Chocholoušová.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+