Více

Deset let rozhlasového domu Lagardère v Česku řečí účetních uzávěrek

UVNITŘ GRAFY – Majiteli Frekvence 1 a Evropy 2 klesají od roku 2010 tržby, jeho mediazastupitelství Regie Radio Music zaznamenává pokles výnosů již od roku 2008.

Zlaté časy zastupování Impulsu jsou pryč

Nedávno jsme na DigiZone.cz analyzovali hospodaření provozovatele Rádia Impuls před a po vstupu společnosti Agrofert vicepremiéra a ministra financí Andreje Babiše. Dnes se blíže podíváme na ekonomické výsledky největšího konkurenta Impulsu, rozhlasové skupiny Lagardère Active ČR, do které patří mj. celoplošná rádia Frekvence 1 a Evropa 2, ale i mediazastupitelství Regie Radio Music (RRM), jež do loňského roku prodávalo reklamu i na konkurenčním Rádiu Impuls (a díky němu bylo nejsilnějším rozhlasovým mediazastupitelstvím na českém trhu). Lagardère tvoří poměrně nepřehlednou skrumáž mnoha firem, mezi něž patří provozovatelé jednotlivých rádií a servisní společnosti, pro potřeby tohoto článku jsme se ale soustředili na tři hlavní firmy: Infinitiv, Lagardère Active ČR a Regie Radio Music.

widgety

Vycházíme přitom z výročních zpráv a účetních uzávěrek, které byly do dnešního dne zdigitalizovány a zveřejněny ve Sbírce listin Obchodního rejstříku. V případě Infinitivu jde o data od roku 2002, u Lagardère Active ČR od roku 2003 a u Regie Radio Music od roku 2005. Ve všech třech případech jsou dostupné informace do roku 2013, účetní uzávěrky za loňský rok firmy ještě nezveřejnily. Do výsledných grafů se tak nemohl promítnout loňský odchod Rádia Impuls od RRM k novému mediazastupitelství Radio United Services, které se krátce stalo nejsilnějším subjektem na trhu (než se RRM spojila s konkurenční společností Marketing Media Services a vytvořila společný produkt Radiohouse s absolutně největším podílem na českém rozhlasovém trhu).

Pavouk vztahů aneb komu co patří

Pokračování článku čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+