Více

Deník princezny vítězem sobotního večera, bodoval i Pád Třetí říše a Fotograf

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – TV Barrandov po 20. hodině porazila ČT 1 i Primu, pohádkou Byl jednou jeden král oslovila přes 400 tisíc diváků a 11 procent publika.

Fotograf dosáhl většího podílu na publiku

Velmi vyrovnaný souboj o diváky sehrálo v sobotu večer po osmé hodině větší množství televizí, než je obvyklé. Plnoformátovým stanicím silně konkurovala ČT 2 i ČT Sport, velkým televizím pak hlavní kanál Barrandova. Vítězství si nakonec odnesl hlavní kanál Novy, který snímkem Deník princezny od 20:20 zaujal v průměru 690 tisíc dospělých diváků a 19,58 procenta publika (20,78 procenta ve věku 15 až 54 let). Na podíl na publiku byl však úspěšnější první díl televizní verze českého filmu Fotograf o životě Jana Saudka, který od 21:50 vysílala ČT 1. Vidělo jej 645 tisíc dospělých diváků a 22,39 procenta publika (21,66 procenta ve věku 15 až 54 let).

PÁTEČNÍ DATA: Hokejový zápas s Rakouskem viděl i přes svátek a hezké počasí milion diváků

Do přímého souboje s Deníkem princezny pustila Jednička další český snímek Tmavomodrý svět, ten však od osmé večer vidělo jen 394 tisíc dospělých diváků a 11,02 procenta publika (11,38 procenta ve věku 15 až 54 let). Porazily ho i TV Barrandov a ČT 2. Hlavní kanál Barrandova nasadil od 20:00 známou českou pohádku Byl jednou jeden král, kterou si nenechalo ujít nadprůměrných 412 tisíc dospělých diváků, což představovalo 11,39 procenta publika (9,45 procenta ve věku 15 až 54 let). Rovných 400 tisíc diváků zaujalo válečné drama Pád Třetí říše na ČT 2, které od osmé večer dosáhlo podílu 11,42 procenta na dospělém publiku a 10,22 procenta v kategorii 15 až 54 let.

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+