Více

David Duroň: Mobilní verzi O2TV si už stáhlo 138 tisíc uživatelů. Chystáme její rozšíření

„Rádi bychom se zaměřili na možnosti měření mobilního GRPs, protože naše služba O2TV Go oslovuje mladé diváky,“ říká v rozhovoru pro DigiZone.cz ředitel marketingu O2 pro segment domácností

Poměrně nedávno jste spustili novou službu O2TV Go, jejímž prostřednictvím lze sledovat O2TV na chytrých mobilech, tabletech a počítačích. Proč jste se rozhodli expandovat do mobilních zařízení a s jakým cílem?

Do O2 jsem nastupoval s vizí, kterou jsem pojmenoval „I have a dream“. Byly to celkem 4 sny popsané z pohledu obyčejného zákazníka a jeden z nich se týkal právě O2TV. To, co vidíte teď, je první polovina snu. Sen o revoluční televizi se v podstatě skládal z několika záměrů, které bych anglicky označil jako Everytime, Everywhere a Everyone. Přičemž Everytime znamená, že si můžete s televizním vysíláním díky funkcionalitě Nahrávání cestovat v čase 30 hodin zpět a využívat tzv. Zpětné zhlédnutí, což byla funkcionalita, která byla v době, kdy jsem před rokem do firmy nastupoval, už spuštěna - na nové technologické platformě O2TV. Následuje Everywhere, což je naše snaha doručit obsah zákazníkovi na jeho zařízení, ať už je kdekoli. Ve firmě se na tom už pracovalo, nebyla to tedy žádná novinka, pouze se to připravovalo v trošku jiném rozměru, než jsme to nakonec rozjeli.

 



Urychlily přípravy spuštění O2TV Go snahy konkurence, která chystá něco podobného? Existuje už služba Horizon od UPC, která ale dosud nebyla spuštěna v České republice, a nedávno oznámil vstup do mobilních televizních služeb i bývalý ředitel České televize a Óčka Jiří Balvín, který nabízí TV4You.

Nijak. Postupovali jsme a postupujeme podle dlouhodobých strategií, těch čtyř základních kamenů, chcete-li snů. Řekli jsme si poměrně jasně, co a kdy chceme dostat mezi naše zákazníky. Součástí naší strategie je i exkluzivní obsah. Konkurence tedy rozhodně nebyla to, co nás donutilo na O2TV Go pracovat, bylo to naše strategické rozhodnutí a v tomto segmentu vidím velkou příležitost. Je to exkluzivní zábava v kapse, nejlepší mobilní televize na trhu. Toto je náš cíl.

Ohledně unikátního obsahu půjdete cestou nabízení existujících prémiových kanálů jiných provozovatelů, nebo budete stavět svoje vlastní obsahové služby?

Celý rozhovor čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+