Více

Další týdenní rekord Novy Cinema: podíl 4,54 %. Na Barrandov to ale nestačilo

UVNITŘ GRAF A TABULKA Léto zdvojnásobuje průměrné týdenní podíly na sledovanosti filmového kanálu Nova Cinema oproti hodnotám ze začátku letošního roku. Minulý týden tento program dokonce dosáhl historicky nejvyšších čísel od svého zařazení do elektronického měření sledovanosti. Po celý den jej sledovalo v průměru 4,54 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize. I to však nestačilo na konkurenční televizi Barrandov, s níž se Nova Cinema přetahuje o pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi.

Nova Cinema si v celodenních číslech polepšila oproti předminulému týdnu o 0,77 procentního bodu a v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dosáhla dokonce průměrného podílu 5,22 procenta, jímž porazila TV Barrandov a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi. Hlavní program Novy si minulý týden mírně pohoršil. Po celý den jej sledovalo v průměru 29,07 procenta dospělého publika, což je o 0,71 procentního bodu méně než minule. Během prime time ale podíl Novy tradičně stoupnul, tentokrát na hodnotu 31,35 procenta.

Nárůst zaznamenaly i oba programy Primy. Hlavní Primu sledovalo po celý den průměrně 16,79 procenta dospělých u televizní obrazovky, což je o 0,57 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech však průměrný podíl Primy spadnul na hodnotu 15,95 procenta. Prima Cool si nepatrně polepšila v celodenních číslech: stoupla o tři setiny procentního bodu na 2,98 procenta. Během prime time pak dosáhla průměrného podílu 2,94 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Dařilo se i prvnímu programu České televize, který v celodenních číslech mezitýdenně poskočil o 0,57 procentního bodu na hodnotu 18,94 procenta, vůbec nejvyšší za letošní rok. Ve večerních časech dosáhla ČT 1 dokonce podílu 20,78 procenta. Program ČT 2 mírně klesal. V celodenních číslech o 0,39 procentního bodu na hodnotu 4,30 procenta, během prime time až na 3,90 procenta, což nestačilo ani TV Barrandov, ani na Novu Cinema.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Mírný nárůst zaznamenal sportovní kanál ČT 4, který si po celý den nenechalo ujít 2,49 procenta dospělého publika, o 0,40 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Ve večerních časech to bylo dokonce 3,26 procenta. Oproti tomu zpravodajské ČT 24 podíl na divácích klesal. V celodenních číslech o 1,16 procentního bodu na hodnotu 3,75 procenta, v hlavním večerním čase pak až na průměrných 2,38 procenta.

O trošku lepší výsledek než v předminulém týdnu zaznamenala pro změnu televize Barrandov. Po celý den ji sledovalo průměrně 4,79 procenta dospělého publika, což je o 0,12 procentního bodu více než minule. A v hlavním vysílacím čase si Barrandov ještě polepšil na průměrných 4,87 procenta, ale ani to nestačilo na filmový kanál Nova Cinema, s nímž Barrandov dlouhodobě soupeří o zájem přibližně stejně velkého publika.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,83 procenta, což je o 0,14 procentního bodu více než minule a vůbec nejvíc v letošním roce. Během prime time dosáhly podílu 1,96 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,52 procenta, což je o 0,34 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech jejich podíl klesl na 7,39 procenta.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+