Více

Další částí digitální informační kampaně je reklama

Národní koordinační skupina pro digitalizaci (NKS) zahájila další vlnu digitalizační kampaně. Novou aktivitou se tak nyní stává reklama. Na starosti ji bude mít agentura TBWA. Reklama nám nyní pomůže kampaň s blížícím se datem vypnutí analogového vysílání ještě vygradovat a přitom prostředky vyčleněné na kampaň vynaložit co nejefektivněji, konstatoval předseda NKS Zdeněk Duspiva. Využita bude přitom nejen tisková inzerce, ale i internet, reklamní spoty a outdoorové projekty.

Na mediální část kampaně bude letos na základě výsledku veřejné soutěže vynaloženo celkem 19 milionů Kč bez DPH. Reklamní část informační kampaně nastoupí již v nejbližších dnech. Samy televize již informační spoty k přechodu vysílaly, vysílají a budou vysílat, konstatoval k probíhající informační kampani mluvčí projektu digitalizace televizního vysílání Rostislav Starý. Páteří informační kampaně zůstávají i nadále především bezplatná informační linka 800 906 030 a webové stránky www.digitalne.tv.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+