Více

Czech Regio TV posiluje o dvě nové televize, pokryje další dva kraje

UVNITŘ SEZNAM STANIC – Mediálnímu zastoupení regionálních televizí se daří rozšiřovat zásah i po odchodu tří velkých krajských televizí z celoplošného multiplexu 3.

Nově v Liberci a také na Vysočině

Jedenáct místo devíti regionálních televizí nově zastupuje při vyjednávání s národními zadavateli reklamy společnost Czech Regio TV. Podařilo se jí získat libereckou stanici RTM+ a jihlavskou TV Vysočina. Síť tak pokryje dva nové kraje, v nichž působila jen okrajově díky překryvům vysílačů Východočeské televize V1. Ta však v polovině tohoto měsíce odešla z multiplexu 3, jehož prostřednictvím oslovovala diváky nejen v Královéhradeckém a Pardubickém kraji, ale také na Liberecku, části Středočeského kraje a Vysočiny, do Regionální sítě 8, v níž vysílá jen pro diváky v okresech Hradec Králové a Pardubice.

Czech Regio TV si tak zachová pokrytí Liberce a rozšíří se do dalšího krajského města – Jihlavy. Přes pozemní digitální sítě, ať už celoplošné multiplexy 3 a 4 nebo Regionální sítě 4 (Praha), 8 (krajská města) a 11 (Jihlavsko), se prostřednictvím zastupovaných televizí může dostat až k 85 procentům diváků v České republice. Pokud bychom počítali i satelitní vysílání, jde o 100 procent domácností, upozorňují Michal Opekar se Zuzanou Peckovou z Czech Regio TV. Jedním z jejích klientů je totiž Regionálnítelevize CZ, která kromě DVB-T vysílá i přes satelit, a je tedy dostupná na celém území Česka. Má také největší terestrické pokrytí ze všech televizí zastupovaných Czech Regio TV, protože je součástí celé Regionální sítě 8 Českých Radiokomunikací, jež je dostupná ve všech krajských městech a přijímat ji může 57 procent obyvatel Česka.

 

Zdroj: archiv DigiZone.cz

Kdeže loňské sněhy jsou... Czech Regio TV začínala se čtyřmi krajskými televizemi, které vysílaly v multiplexu 3. Dnes zastupuje 11 televizí a v multiplexu 3 už nevysílá žádná (pokud nepočítáme ostravskou TV Polar, které dobíhá smlouva s Českými Radiokomunikacemi).

Další cíl? Sáhnout si na národní kampaně

Pokračování článku čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+