Více

Čtvrteční večer pro Ordinaci, Princezna ze mlejna II a VyVolení u mladých vyrovnaní

UVNITŘ TABULKY Prima včera vygenerovala zajímavé podíly na svých sesterských kanálech u diváků ve věku od 15 do 54 let. Armageddon měl na Coolu share 14,62 %.

Čtvrteční večer patřil Ordinaci v růžové zahradě 2 na Nově. Včera se na ni podíval 1,607 milionu diváků při podílu na publiku (share) 42,04 %, z nichž 719 tisíc (share 38,04 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Kriminálku Miami vidělo 723 tisíc diváků (share 24 %), z nichž 387 tisíc (share 24,93 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Po celý den sledovalo Novu 26.42 % publika staršího 15 let, u diváků ve věku od 15 do 54 let byla tato hodnota 27,09 %. Evropská liga na Fandovi bodovala především u diváků ve věku od 15 do 54 let, kde měla podíl 6 %. Celkově šlo o 157 tisíc diváků starších 15 let (share 4,97 %). Lépe dopadl duel Sevilly s Jabloncem na ČT Sport. Ten si pustilo 182 tisíc diváků (share 6,93 %).

MINULÝ TÝDEN: Ve čtvrtek nejsledovanější Doktor od jezera hrochů, VyVolení klesli pod 200 tisíc diváků

Reality show VyVolení s podtitulem Volba dopadla na Primě u diváků ve věku od 15 do 54 let s velice podobným výsledkem jako pohádka Princezna ze mlejna II na Jedničce. Zatímco na Primu se dívalo v danou chvíli 236 tisíc diváků ve věku od 15 do 54 let (share 12,63 %), klasiku od Zdeňka Trošky preferovalo 239 tisíc diváků (share 13,17 %). U diváků starších 15 let Princezna ze mlejna II VyVolené porazila. Zatímco ona měla 518 tisíc diváků (share 14,11 %), reality show na Primě se musela spokojit s 334 tisíci diváky (share 8,86 %). Zatímco celodenní podíl Jedničky u diváků starších 15 let byl nižší než Prima (13,4 % vs. 14,55 %), v prime timu si televize pozice vyměnily (14,48 % vs. 13,71 %).

STŘEDEČNÍ DATA: Postup Plzně do Ligy mistrů vidělo 542 tisíc diváků, ČT Sport dvojkou České televize

Mnohem úspěšnější než VyVolení jsou naopak po přesunu do nového času Křižovatky života, které včera k obrazovce Primy přilákaly 510 tisíc diváků (share 18,37 %), z nichž 267 tisíc (share 18,74 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Prima naopak může být spokojena z výsledků sledovanosti u svých kanálů Prima Cool a Prima love. Na první uvedené stanici bodoval katastrofický film Armageddon, který si v této cílové skupině pustilo 136 tisíc diváků (share 14,62 %). Celkově měl tento snímek 156 tisíc diváků starších 15 let (share 8,98 %). VyVolení udělali Primě love před 22. hodinou podíl 10,29 % u diváků ve věku od 15 do 54 let. Vidělo je 172 tisíc diváků starších 15 let (share 6,02 %).

ČTĚTE TAKÉ: Prima skokanem minulého týdne, meziročně si ale pohoršila o pět procentních bodů

Nejsledovanějším pořadem Barrandova byl film Láska bez máty. Vidělo ho 163 tisíc diváků (share 4,45 %). Stanice se musela spokojit s celodenním podílem 4,48 %. Na Nově Cinema bodovaly nejvíce Odložené případy se startem před 21. hodinou. 140 tisíc diváků starších 15 let znamenalo pro stanici podíl 3,74 %. 95 tisíc diváků (share 5 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Sledovanost Smíchova, Telky a Primy Zoom byla pod stotisícovou hranicí. Dokument Život savců si nenechalo na Dvojce ujít 136 tisíc diváků (share 3,79 %) a Události na ČT 24 sledovalo 146 tisíc diváků (share 5,25 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za čtvrtek 29. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,40 14,48 10,34 12,43
ČT 2 3,45 2,85 2,95 2,37
ČT Sport 3,92 4,64 4,74 4,98
ČT 24 5,28 3,56 3,16 2,22
Nova 26,42 33,37 27,09 31,81
Nova Cinema 3,22 3,03 3,96 3,60
Fanda 2,16 3,28 2,77 3,91
Smíchov 1,59 1,25 2,64 2,13
Telka 0,98 1,02 0,85 0,92
Prima 14,55 13,71 12,63 14,54
Prima Cool 3,91 3,22 6,56 4,97
Prima love 2,28 2,17 3,35 3,26
Prima Zoom 2,28 1,59 2,82 1,83
TV Barrandov 4,48 3,45 3,16 2,56
Atmedia 3,47 2,38 2,88 1,61
ostatní TV 8,62 6,00 10,10 6,86
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za čtvrtek 29. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 26,05 25,54 21,19 21,99
Nova Group 34,37 41,94 37,31 42,47
Prima Group 23,02 20,69 25,36 21,99

Zdroj: ATO-Mediaresearch

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 1. 9. 2013 17:15

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+