Více

ČTÚ navrhuje k digitalizační kampani použít Českou poštu

Státní informační kampaň k vypínání zemského analogového televizního vysílání a přechodu na digitální příjem televize by mohla probíhat i prostřednictvím sítě poboček České pošty. Navrhuje to předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) Pavel Dvořák. Myslím, že informační kampaň by se dala udělat rychle, já osobně vidím možnost například zapojit Českou poštu, protože ČTÚ je i regulátorem pošty a myslím, že to je jednoduchý distribuční nástroj, jakým se dostat do většiny domácností, řekl Dvořák na pondělním setkání s novináři.

ROZHOVOR: Zdeněk Duspiva: Digikampaň začne ve velkém až příští rok

Informační kampaň, na níž vláda pro letošní rok vyčlenila 100 milionů korun s tím, že 30 milionů Kč se má vyčerpat ještě letos, v podstatě zatím nezačala. Podle Zdeňka Duspivy, předsedy Národní koordinační skupiny pro digitalizaci, která má realizaci kampaně na starost, by se tak ale mělo stát „do měsíce“. Technický plán přechodu schválený vládou nařizuje vést kampaň minimálně tři měsíce před vypínáním analogového vysílání v dané oblasti. První velké vypínání analogu je naplánované na duben příštího roku v Praze.

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 11. 2008 16:38

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+