Více

Názory k článku
ČT Sport skokanem minulého týdne, Prima Cool dosáhla letošního rekordu

Regina L aura:10
5. 3. 2013 14:13 Nový

podíly

No obávám se, že už nelze tvrdit, že Prima je jedinou televizí která neklesá, nebo dokonce roste. Letošní off sezóna velmi slabá, víkendový prime time tragický, čísla pod 10%, na podzim to chce velké změny. Neděle je jasná - Talent, pokud se chytne I love Česko tak ho dát na sobotu a na pátky Modré z nebe / Splněné sny / Splněná přání. V týdnu to pak nechat, tam jsou silní. Uvidíme...

jaroslav sabo aura:64
5. 3. 2013 14:29 Nový

sledovanost

celé vlákno

jasne je, ze Prima je trojkou trhu a Prima Group trojkou mezi skupinami. ted na jare se to uz tezko zmeni!

jaroslav sabo aura:64
5. 3. 2013 15:57 Nový

Re: sledovanost

celé vlákno

a nebezi zadna off sezona ty kaspare Regino, je jarni cast sezony(brezen-kveten),ktera je stejne dulezita jako ta podzimni!

Lumpy25 aura:10
5. 3. 2013 16:27 Nový

Re: sledovanost

celé vlákno

Pravda, vysledky nic moc, ale je videt, ze nova klesa neustale - prima group na zhruba stejnych cislech jako loni, nova group -2%, plus minus....

Regina L aura:10
5. 3. 2013 17:08 Nový

Re: sledovanost

celé vlákno

Ano, proto má ČT1 přes týden 14% a Prima 20% viz včerejšek. Já za to nemůžu že ČT1 na Primu nemá, tak si zační léčit komplexy jinde, ty nemocnej Sabo.

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 17:15 Nový

Re: sledovanost

celé vlákno

A Prima prodává reklamu jen ve všední dny? Pokud dobře čtu, tak minulý týden byla (ač) těsně Jednička před Family v hitparádě na druhém. Tak se běž proběhnout a nehádej se.

jaroslav sabo aura:64
5. 3. 2013 17:49 Nový

Re: sledovanost

celé vlákno

kaspare pokud neumi cist, rekni nekomu, at ti precte vysledky za minuly tyden. CT 1 vede nad Primou Family k 15-54. a CT group je celkove nejsledovanejsi. pokud se nekdo musi lecit, jsi to ty kaspare.

Milda . aura:39
Milda Login: lhamer
5. 3. 2013 17:17 Nový

Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Pro Primu je katastrofický především víkendový primetime, kdy share klesá hluboko pod 10% a na Primu Family se dotahuje nejen Barrandov, ale i Nova Cinema nebo ČT2. A podobně jako Nově drží sledovanost TN, Ordinace a Ulice, Primě Family zvedají share Cesty Domů a Zpravodajská hodinka. Ale mít sledovanost drženou pár pořadama je dlouhodobě neudržitelné. Prima Family se tak propadá stále níž a ČT1 ji poráží už i v kategorii 15-54 let.
A okouzlení Primou Zoom také dlouho nevydrželo. Holt pouhé 3 hodiny premiér denně je ostuda a pokud se programové vedení Primy neprobudí dopadne to zle.

Regina L aura:10
5. 3. 2013 17:25 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Neboj Mildo, na podzim přijde Talent a Prima bude mít opět posichrovaný i víkend, ta jara tam byla vždycky slabší. Jinak určitě máte radost, že už čerstvě narozený Zoom neporáží mnoho let existující Barrandov, protože to byla podle mě megaostuda :DDD

Milda . aura:39
Milda Login: lhamer
5. 3. 2013 17:32 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Zrovna Zoomu bych vysokou sledovanost přál, ovšem to by Prima tenhle nadějný projekt nesměla svým amatérismem zcela pohřbít....
A neboj, brzy vydá Soukup tiskovou zprávu a konečně se to ns Kříženeckém náměstí 322 pořádně rozjede :-)

Regina L aura:10
5. 3. 2013 17:40 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Co je na Zoomu amatérského bože, kvalitní dabing, kvalitní dokumenty, bude HD, krom toho vysílají tři premiéry denně, takže více než placené dokumentární kanály. Prima se plácla přes kapsu a vyplatilo se jí to.

Jan Novák aura:75
5. 3. 2013 17:41 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Copak, nová víra v Barrandov? Mně spíš Soukup přijde jako ten, který to dorazí, případně časem sloučí s Novou.

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 17:41 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Milošku, snad tomu stále nevěříte. Pokud bude chtít Soukup investovat do dobrého programu, včetně nákupu kvalitnějších akvizic, tak pokud občas sledujete čísla sledovanosti českých tv, tak přeci nevěříte, že se tu něco dobrého rozjede a pojede to. Leda že to zase odjede, tam odkud to přijelo. Ještě je otázka, jestli má cenu, aby to vyjelo, když je asi jasné, že to nepojede. Jedině snad, že by to vyjelo, i když budou mít tušení, že to zase odjede.

Milda . aura:39
Milda Login: lhamer
5. 3. 2013 17:49 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

No něco na tom je. Ovšem pořád si myslím, že soukromý zpravodajský kanál tu je potřeba, aby ČT24 nezakrněla...

Jan Novák aura:75
5. 3. 2013 17:55 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Jenže jde o to jaký zpravodajský kanál. Ekonomika + dokumenty jako na Z1 by se uživily jen bez DVB-T, ale mělo by to svůj přínos. NovaNews ČT24 nijak nepomůže, ale může jí nakazit.

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 18:00 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Tak já Miloškovi s tím zpravodajským kanálem rozumím. Zatím jsem se zpravodajstvím na ČT spokojen jako s nadrobno nakrájenou jarní cibulkou na plátku výtečné tlačenky, takže jsem nad jiným zpravodajským kanálem nepřemýšlel. Mimochodem Z1 jsem občas sledoval a víkendová kombinace s dokumenty byla supr.

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 17:35 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Tak osobně si myslím, že Talent bude úspěšnější než SuperStar, nicméně diváka už tyto show všeobecně tolik neoslovují. Pro Family určitě lepší čísla, než nyní. Jako divák bych radši uvítal místo pokusů o zábavu na Primě za každou cenu, téměř vždy se špatným koncem, více premiérových filmů (mimo ztřeštěných komedií). Na těch 900 tis. až 1 100 by to Prima mohla s Talentem vytáhnout. Jsem si ale téměř jist, že winner v konkurenci nedělním dramatik na ČT1 a premiér českých filmů (pokud nasadí Nova proti) Prima nebude.

Regina L aura:10
5. 3. 2013 17:41 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Filmy jsou bohužel propadáky jak něco, časem je očekávám už jen na tematických stanicích. Jinak Prima minulý podzim s Talentem lehce přehrála dramatiku ČT i nové české filmy na Nově, pochybuji, že by se to nějak drasticky změnilo.

jaroslav sabo aura:64
5. 3. 2013 17:52 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

no ty v sledky byly velmi tesne kaspare!

Regina L aura:10
5. 3. 2013 19:16 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Chápu, že jste nemocný, ale nebudete mě tu neustále v každém příspěvku urážet a nazývat kašparem. Je to už asi potřicáté. Důrazně žádám pana Potůčka o domluvení, nebo zablokování nicku Jaroslav Sabo. Takové urážky tu nemají obdoby, všichni se tu k sobě aspoň trochu chováme podle pravidel diskuze, pan Sabo nikoliv.

jaroslav sabo aura:64
5. 3. 2013 19:19 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

urazka by byla, kdyby to nebyla pravda. ale ty kaspar jsi! tak si dej pred sebe logo Primy, hrej si s lulinkem a uklidni se!

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 19:21 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

To musíš ale slečinko nejdříve začít u sebe. Já ti na tvoje individua a vychlastaný mozky exkrementuju, ale někomu to může vadit.

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 18:10 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Jenže on Krampol, Vylomeniny, Farmář či VIP Prostřeno nějak lepší čísla nevykazují, takže (k mé spokojenosti) počítám, že i filmy zůstanou na Family.

Regina L aura:10
5. 3. 2013 19:14 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

Jenže Krampol a Farmář běží proti Ordinaci, ne třeba v sobotu, kdy je konkurence tak slabá, že žádný pořad nepřekročí mega. VIP Prostřeno pozdějí večer má proti filmům dvojnásobnou sledovanost. Bohužel, největší propadáky na Primě jsou víkendové filmy, které mají menší sledovanost než odpolední kriminálky, bohužel. Myslím si, že ten jeden páteční film se 150 tisíci byl rekord pro velkou televizi.

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 19:17 Nový

Re: Prima útok na post tuzemské jedničky se opět nekoná

celé vlákno

To buhužel, v tvé větě je mi sympatický.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+