Více

ČT Sport díky fotbalu s Nizozemskem v úterý večer dvojkou trhu u diváků od 15 do 54 let

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hlavní kanál Primy ve stejné cílové skupině v hlavním vysílacím čase podlehl sesterské Primě Cool.

Fotbalu dal přednost půlmilion diváků

Kvalifikační zápas české fotbalové reprezentace s Nizozemskem o účast na Euru 2016 zamíchal v úterý večer kartami televizní sledovanosti. ČT Sport, která zápas mezi osmou a jedenáctou hodinou večer přenášela, se v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let stala v prime time druhou nejsledovanější televizí v zemi a porazila tak nejen sesterskou ČT 1, ale také hlavní kanál Primy. Samotný zápas sledovalo v průměru 479 tisíc dospělých diváků a 14,39 procenta publika (16,11 procenta ve věku 15 až 54 let), následující pozápasové čtyřicetiminutové studio 196 tisíc dospělých a 13,20 procenta publika (17,00 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý prime time, tedy od 19 do 23 hodin, oslovil sportovní kanál České televize v průměru 11,20 procenta dospělého publika nad 15 let a 12,40 procenta v kategorii 15 až 54 let.

PONDĚLNÍ DATA: Nový seriál Atentát uspěl, Labyrint měl na závěr ještě o čtyři sta tisíc diváků víc

Pro porovnání: hlavní kanál Novy dosáhl v hlavním vysílacím čase průměrného podílu 30,77 procenta v kategorii 15+ a 30,69 procenta v cílové skupině 15-54 let. ČT 1 oslovila v prime time 12,14 procenta dospělého publika staršího 15 let a 9,53 procenta v kategorii 15 až 54 let, Prima 11,20 procenta dospělého publika nad 15 let a 7,33 procenta v cílové skupině 15 až 54 let. Sportovní kanál ČT bodoval i z celodenního hlediska, podílem 6,90 procenta na publiku starším 15 let a 7,88 procenta v kategorii 15 až 54 let si hravě udržel pozici čtvrté nejsledovanější televizi v zemi po třech velkých plnoformátových kanálech. Obvyklá čtyřka trhu, TV Barrandov, se sice v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku dostala nad hranici pěti procent, na ohrožení pozice ČT Sport to ale zdaleka nestačilo.

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+