Více

ČT Sport díky fotbalu a hokeji v úterý večer u mladého publika dohnala Primu

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Přátelské fotbalové utkání Slovenska s Českem dokonce narušilo sledovanost Ordinace v růžové zahradě 2.

Ordinace klesla na 1,4 milionu diváků

Přípravné fotbalové utkání slovenské a české reprezentace a hokejový extraligový zápas HC Kometa Brno - HC VERVA Litvínov v úterý večer výrazně zvedly zájem o sportovní kanál České televize. Za celý prime time se ČT Sport u mladšího publika od 15 do 54 let dostala na stejnou úroveň s hlavním programem Primy a výrazně „utekla“ dalším tematickým kanálům, když v této cílové skupině dosáhla průměrného večerního podílu 9,58 procenta (Prima 9,59 procenta). Největší zájem byl o fotbalový zápas Slovenska s Českem, který si od čtvrt na devět večer nenechalo ujít 335 tisíc dospělých diváků a 9,57 procenta publika (10,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Hokejový mač mezi Kometou Brno a Vervou Litvínov vidělo od páté odpoledne 206 tisíc dospělých a 7,43 procenta publika (11,43 procenta ve věku 15 až 54 let).

PONDĚLNÍ DATA: Jednička i bez Vražd v kruhu zůstala trhovou dvojkou, polepšila si TV Barrandov

CIF16

Za celý den si ČT Sport připsala podíl 5,42 procenta na dospělém publiku starším 15 let a 6,98 procenta u publika od 15 do 54 let, což v obou případech stačilo na pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. V hlavním vysílacím čase sportovní kanál ČT oslovil v průměru 8,12 procenta dospělého publika. Fotbal překvapivě ovlivnil i sledovanost seriálu Ordinace v růžové zahradě 2, který si sice udržel o úterním večeru prim, ale oslovil podprůměrných 1,433 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 36,25 procenta publika (33,54 procenta ve věku 15 až 54 let). V souboji o dálkový ovladač tak v mnoha domácnostech zřejmě zvítězili muži. Nižší výkon Ordinace se promítl i do výsledků magazínu Víkend, který na Nově vidělo od půl desáté 665 tisíc dospělých diváků a 22,09 procenta publika (26,30 procenta ve věku 15 až 54 let).

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+