Více

Česká televize přebrala po letech Nově mediální partnerství Febiofestu

Hlavním mediálním partnerem letošního ročníku mezinárodního filmového festivalu Febiofest se po letech stane veřejnoprávní Česká televize. Partnerství přebírá po televizi Nova, která s Febiofestem zahájila úzkou spolupráci v době ředitelování Petra Dvořáka, dnešního šéfa ČT. Pořadatel Febiofestu, režisér a dokumentarista Fero Fenič, se tehdy ve zlém rozešel s generálním ředitelem ČT Jiřím Janečkem.

K TÉMATU: Televize Nova má být mediálním partnerem Febiofestu 2010

letni_akce_DZ2

       

Jsme rádi, že ke všem významným českým filmovým festivalům, které ČT dlouhodobě podporuje, jsme opět po nějakém čase přidali také Febiofest. Věřím, že i letošní ročník bude stejně povedený a pro diváky atraktivní jako ty předchozí, komentoval dohodu s Feničem nynější ředitel ČT Dvořák. Febiofest jako festival, zaměřený na kvalitní nekomerční tvorbu ze všech koutů světa, považujeme v podstatě za veřejnou službu, takže za spojení s veřejnoprávní ČT jsme rádi – je nejlogičtější, dodal Fenič.

V době, kdy byla hlavním mediálním partnerem Febiofestu televize Nova, zapojila do spolupráce s pořadatelem festivalu i svůj filmový kanál Nova Cinema. Česká televize plánuje po dobu konání festivalu, od 22. do 31. března, vysílat každodenní Echo Febiofestu a o akci bude informovat i ve svých zpravodajských a kulturních pořadech. Po Praze se festival odehraje tradičně i Liberci, Hradci Králové, Pardubicích, Českých Budějovicích, Brně a Ostravě.

Jan Potůček

Jan Potůček 150

Autor je šéfredaktorem DigiZone.cz. Vedl mediální rubriky v Reflexu, Lidových novinách, Týdnu, DV Magazine a serveru Svět Namodro. Provozuje chovatelský web Ararauna.cz.

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+