Více

ČT minulý týden lídrem trhu, porazila Novu i v „její“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Největší pokles, zejména meziroční, zaznamenala skupina Prima. Jedinou komerční skupinou, která i přes hokejový šampionát stoupala, byl Barrandov.

Mezitýdenní vývoj (vs. 18. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Hokejový šampionát minulý týden katapultoval sportovní kanál České televize na pozici druhé nejsledovanější televize v zemi po hlavním kanálu Novy. ČT Sport si oproti předminulému týdnu s přehledem nejvíce polepšila v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let, když si připsala 4,37 procentního bodu na hodnotu 14,57 procenta. Kromě ní stoupaly už jen oba programy Barrandova: hlavní kanál o 0,14 procentního bodu na podíl 4,16 procenta, Kino Barrandov o 0,27 procentního bodu na 0,49 procenta. Největší mezitýdenní pokles zaznamenala ČT 1, která se propadla o 1,08 procentního bodu na hodnotu 13,12 procenta. Obdobně klesal i hlavní kanál Primy (- 1,02 procenta na 11,16 procenta), významně si pohoršila i „velká“ Nova (- 0,53 procentního bodu na 21,85 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Nástup MS v hokeji nejvíc uškodil Nově, Barrandov naopak stoupal

CIF16

Česká televize díky sportovnímu kanálu udržela stejně jako předminulý týden pozici lídra v součtu průměrných celodenních podílů všech svých programů na publiku starším 15 let. V porovnání s předminulým týdnem si ještě polepšila o 2,65 procentního bodu na hodnotu 37,00 procenta. Skupina Nova, kterou ČT odsunula na druhou příčku, si pohoršila o 1,06 procentního bodu na podíl 29,40 procenta. Jediným jejím programem, který neklesal (ale ani nestoupal, zachoval si stejný podíl jako v předminulém týdnu), byl Fanda. Ještě více než Nova klesala skupina Prima, která si pohoršila o 1,51 procentního bodu na hodnotu 17,64 procenta. Naopak nárůst zaznamenala skupina Barrandov, která si polepšila o 0,41 procentního bodu na hodnotu 4,65 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+