Více

ČT je vnímána diváky kladně, vyplývá z výzkumu SC&C

Česká televize dnes zveřejnila výsledky výzkumu společnosti SCandC, která pro ni zjišťovala, jak ji vnímá široká veřejnost. Z něj vyplývá, že lidé si tuto veřejnoprávní instituci spojují nejvíce se slovy česká, důvěryhodná, informativní, pro děti, inteligentní, rodinná a zajímavá. Výzkum byl uskutečněn během letošního podzimu a zúčastnilo se ho 1250 respondentů. Nad výrazy, které si v souvislosti s Českou televizí diváci spontánně vybavují, mne napadá, že ji považují za svou, sdělil prostřednictvím tiskové zprávy generální ředitel ČT Jiří Janeček.

Vedení České televize si pochvaluje zvláště fakt, že diváci si ji čím dál tím více spojují s konkrétními pořady. Jde např. o Večerníček, Četnické humoresky, Poštu pro tebe nebo Uvolněte se, prosím. Výbornou pozici si stále uchovává zpravodajství, které se v průběhu let drží mezi prvními zásadními asociacemi a je velmi často spojováno se slovy objektivní a kvalitní, řekl tiskový mluvčí televize Ladislav Šticha.

Co se týká druhého programu ČT, tak ten je v současné době spojen se sloganem „Dvojka – jiný prostor“ a je televizním publikem stále více považován za program pro náročného diváka. Veřejnost si ho asociuje se slovy informativní, inteligentní či zajímavá. Vlivem nástupu programu ČT4 Sport je ČT2 spojována se sportovní tematikou méně, než tomu bylo v minulých letech.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 12. 2007 8:02

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+