Více

ČT jako skupina roste o stejnou část podílu na publiku, kterou meziročně ztrácí Nova

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Letošní podzim potvrzuje přesun diváků mezi hlavními kanály Novy a České televize. U mladšího publika Nově ubírá diváky také Prima.

Mezitýdenní vývoj (vs. 43. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Tenisový Turnaj mistryň pomohl minulý týden sportovnímu kanálu České televize k největšímu růstu průměrného celodenního podílu na dospělém publiku starším 15 let ze všech českých televizí měřených peoplemetry. ČT Sport si ve srovnání s předminulým týdnem polepšila o 1,33 procentního bodu na hodnotu 4,31 procenta a porazila i sesterskou ČT 2. Dařilo se rovněž ČT 1, která vykázala růst o 0,56 procentního bodu na 16,39 procenta, a také hlavnímu kanálu Primy, který si polepšil o 0,45 procentního bodu na aktuálních 14,07 procenta. Naopak největší propad potkal ČT 2, která přišla o 0,29 procentního bodu a dosáhla podílu 4,14 procenta. Klesala také Prima love, a to o 0,26 procentního bodu na hodnotu 2,12 procenta, a také zpravodajská ČT 24, která přišla o 0,24 procentního bodu a dosáhla podílu 3,84 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Skokanem týdne byla u dospělého i mladšího publika Prima Cool

CIF16

Pohledem celých televizních skupin a jejich souhrnných celodenních podílů na dospělém publiku starším 15 let minulý týden rostla pouze Česká televize. Zato poměrně výrazně, ve srovnání s předminulým týdnem si připsala 1,30 procentního bodu na hodnotu 30,63 procenta a porazila dosud vedoucí Novu, která vykázala pokles o 0,34 procentního bodu na souhrnný podíl 29,91 procenta. Rozdíl mezi oběma největšími televizními domy v Česku je o to markantnější, že v meziročním srovnání ČT k sobě prakticky stahuje diváky, o které přichází Nova (viz níže). Prima minulý týden zůstala na svém, když dosáhla průměrného souhrnného podílu 21,18 procenta. Mírný pokles zaznamenala skupina Barrandov, která přišla o devět setin procentního bodu a dosáhla podílu 6,56 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+