Hlavní navigace

ČT hledá nového mluvčího, Michaela Fričová se bude v televizi věnovat charitě

20. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dosavadní mluvčí zůstává na Kavčích horách a kromě charitativních aktivit se zaměří i na problematiku společenské zodpovědnosti

Výběrové řízení na nového tiskového mluvčího nebo tiskovou mluvčí vypsala Česká televize. Dosavadní mluvčí Michaela Fričová se rozhodla své působení na tomto postu ukončit, na Kavčích horách však zůstane jako nová koordinátorka charitativních aktivit ČT a zaměří se také na problematiku společenské zodpovědnosti. “Za touto oboustrannou dohodou stojí snaha vedení ČT posílit význam charity v rámci svých aktivit a hledat nové způsoby a možnosti charitativní podpory, které by odpovídaly vizím a poslání televize veřejné služby,” uvedla ředitelka komunikace a marketingu ČT Daniela Němcová.

K TÉMATU: Bývalá mluvčí Novy Michaela Fričová bude hovořit za Českou televizi

„Po několika letech v exponované pozici tiskové mluvčí jsem se rozhodla opustit tento post a zaměřit své úsilí k oblasti charitativních aktivit. Vážím si toho, že jsem dostala důvěru generálního ředitele a že mohu společně s ostatními kolegy v ČT začít pracovat na posilování role veřejnoprávní televize právě v oblasti charity,“ komentovala své rozhodnutí Michaela Fričová, která před nástupem do ČT dělala tiskovou mluvčí televize Nova v době, kdy ji vedl nynější generální ředitel ČT Petr Dvořák.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Mluvčí Novy Michaela Fričová k 30. červnu 2011 končí. S ní i PR manažerka

ČT chce podle Němcové ještě více pracovat s potenciálem, který v oblasti podpory dobročinnosti má, a posílit tak svojí roli služby veřejnosti. “Na pozici tiskové/ho mluvčí/ho jsme se rozhodli vypsat otevřené výběrové řízení a nabídnout tak šanci všem zájemcům, kteří by chtěli svůj profesní život spojit s veřejnoprávní televizí a společně s managementem ČT usilovat o naplňování jejích zásad a vizí,” dodala Němcová. V inzerátu, který již visí na webu ČT, televize od adeptů požaduje vysokoškolské vzdělání, minimálně pět let praxe v oblasti PR a komunikace a alespoň dva roky praxe v roli tiskového mluvčího.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).