Historického rekordu v celodenním podílu na publiku dosáhnul v sobotu sportovní kanál ČT 4. V průměru jej sledovalo 25,13 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas u televize. Čtyřka tak s přehledem porazila televizi Nova (ta u dospělého publika dosáhla celodenního podílu 18,76 procenta) a stala se lídrem trhu. Přispěly k tomu zejména tři sportovní přenosy: oba semifinálové zápasy na mistrovství světa v hokeji (zejména Česko – Slovensko) a finále fotbalové Ligy mistrů.
K TÉMATU: ČT 4 ve čtvrtek večer sledovanější než Nova, díky hokeji Česko – Švédsko
ČT 4 byla lídrem i v cílové skupině diváků od 15 do 54, na které cílí televize Nova. U tohoto publika dosáhla celodenního podílu 28,33 procenta, zatímco Nova 19,3 procenta. Nejsledovanějším pořadem sobotního večera na všech českých televizích byl zmíněný semifinálový zápas Česka se Slovenskem na hokejovém šampionátu, který vidělo v průměru 1,206 milionu dospělých diváků, což představovalo 50,8 procenta publika.
Finále fotbalové Ligy mistrů mezi Bayernem Mnichov a Chelsea FC vidělo v průměru 483 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 18,23 procenta a semifinále hokejového šampionátu mezi Ruskem a Finskem pak 380 tisíc dospělých diváků s podílem 32,50 procenta.
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 10,09 | 4,31 | 25,13 | 4,06 | 18,76 | 2,99 | 13,15 | 4,57 | 1,74 | 5,16 | 1,54 | 8,50 |
D15–54 | 7,83 | 3,36 | 28,33 | 2,25 | 19,30 | 2,70 | 12,65 | 6,40 | 1,99 | 3,82 | 2,22 | 9,16 |