Více

ČT 4 minulý týden zdvojnásobila podíl na publiku. Dosáhla až na 4,8%

UVNITŘ GRAF A TABULKA Rekordního nárůstu podílu na divácích dosáhnul minulý týden sportovní kanál ČT 4. Po celý den jej sledovalo v průměru 4,8 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je bezmála dvojnásobek hodnoty z předminulého týdne, kdy Čtyřka oslovila v průměru 2,5 procenta dospělého publika. Dosažená úroveň týdenního podílu na sledovanosti je nejvyšší od skončení Mistrovství světa v ledním hokeji, sdělila v tiskové zprávě Zuzana Karbounová ze společnosti Médea podnikatele Petra Soukupa.

K TÉMATU: Rekordní týden ČT 4: podíl 12,14%. Prima love začíná na podílu 0,69%

Zásadní vliv na nárůst sledovanosti kanálu měly fotbalové přenosy, zj. zápasy Ligy Mistrů a Gambrinus ligy společně se zahájením vysílání Mistrovství světa v atletice. Zmíněné sportovní události přilákaly ke sledování televizních obrazovek zejména osoby v produktivním věku a diváky z cílové skupiny decision makers, dodala Karbounová. Zajímavé je, že Česká televize dosud žádnou PR agenturu pro zveřejňování dat sledovanosti a tiskových zpráv nepoužívala, vždy je vydávala interně přes svůj tiskový odbor.

Pravidelný přehled týdenních výsledků všech televizí vám DigiZone.cz přinese ve středu nebo ve čtvrtek

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 8. 2011 13:30

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+