Více

ČT 4 minulý týden porazila Novu Cinema. Začalo totiž hokejové play off

UVNITŘ GRAF A TABULKA Sportovní kanál ČT 4 si minulý týden vylepšil svoje skóre v podílu na sledovanosti. Začátek play off hokejové extraligy je vynesl v celodenních podílech na sledovanosti nad hodnoty, kterých dosáhnul masověji zaměřený filmový kanál Nova Cinema. I přes mírný pokles se dařilo televizi Nova, mírné zlepšení pak zaznamenala Prima.

Největším skokanem týdne je však bezesporu program ČT 4, který po celý den sledovalo v průměru 2,74 procenta dospělého publika. Oproti předminulému týdnu jde o nárůst o 1,28 procentního bodu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin však průměrný podíl ČT 4 klesl na 2,07 procenta. Zpravodajský kanál ČT 24 dosáhl celodenního průměrného podílu 2,75 procenta, což je o 0,22 procentního bodu více než minule. Během prime time ale jeho podíl klesl na 1,66 procenta.

Hlavní program České televize, kanál ČT 1, minulý týden sledovalo po celý den průměrně 18,41 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o jednu setinu procentního bodu více než před týdnem. Ve večerních časech dosáhla ČT 1 průměrného podílu 19,14 procenta. Program ČT 2 si v celodenních číslech pohoršil o 0,17 procentního bodu na 5,27 procenta. Během prime time pak Dvojka dosáhla průměrné hodnoty 4,91 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Televize Nova si minulý týden sice pohoršila, nadále si ale drží významný odstup od všech ostatních hráčů na trhu. Minulý týden ji po celý den sledovalo v průměru 36,52 procenta dospělého publika, což je o 0,96 procentního bodu méně než minule. Během prime time ale průměrný podíl Novy vystoupal až na 43,86 procenta. Mírný pokles zaznamenala i Nova Cinema. V celodenních číslech o 0,15 procentního bodu na 2,48 procenta, ve večerních časech pak dosáhla podílu 2,49 procenta.

TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Primě se podařilo čtvrtý týden za sebou stoupat. Minulý týden dosáhla celodenního podílu 15,28 procenta, což je o 0,43 procentního bodu více než o týden dříve. V hlavním vysílacím čase se jí ale dařilo hůře, dosáhla průměrného podílu 13,28 procenta (i když oproti předchozím týdnům jde o nárůst). Primu Cool sledovalo po celý den v průměru 1,83 procenta dospělého publika, což znamená nárůst o devět setin procentního bodu. Ve večerních časech tento podíl mírně klesl na hodnotu 1,78 procenta.

Digitální televizi Barrandov se nepodařilo udržet více než čtyřprocentní celodenní podíl na dospělém publiku z předminulého týdne. Minulý týden ji celodenně sledovalo v průměru 3,64 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,59 procentního bodu méně než minule. V hlavním vysílacím čase pak Barrandov dosáhl průměrného podílu 2,95 procenta, ale v obou sledovaných hodnotách předstihl konkurenční Novu Cinema.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,33 procenta, což je o dvě setiny procentního bodu méně než minule. Během prime time jejich průměrný podíl klesl na 1,61 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 8,75 procenta (pokles o šest setin procentního bodu), v hlavním vysílacím čase pak oslovily 6,25 procenta dospělého publika.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+