Více

ČT 4 minulý týden nejvíce rostl podíl na divácích, Nově nejvíce padal

UVNITŘ GRAF A TABULKA Sportovnímu kanálu ČT 4 se minulý týden podařilo překonat v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku hranici dvou procent a překonala i výsledek Primy Cool. Veřejnoprávní Čtyřka se tak stala nejvíce rostoucí televizní stanicí uplynulého týdne. Naopak televizi Nova průměrný denní podíl na dospělém publiku klesl nejvíce ze všech televizí měřených peoplemetry.

České televizi se minulý týden obecně docela dařilo. Program ČT 1 dosáhl celodenního podílu 18,72 procenta na divácích starších patnácti let, což je o půl procentního bodu více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si Jednička ještě polepšila na průměrných 20,24 procenta. Rostl také podíl programu ČT 2. V celodenních číslech o 0,13 procentního bodu na 4,88 procenta, během prime time Dvojka dosáhla průměrného podílu 4,48 procenta.

Sportovní ČT 4 minulý týden sledovalo po celý den v průměru 2,14 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,76 procentního bodu více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase ale podíl Čtyřky klesl na 1,75 procenta. Podíl zpravodajského kanálu ČT 24 minulý týden mírně klesl. V celodenních číslech o dvě setiny procentního bodu na 2,68 procenta, v hlavním vysílacím čase na 1,73 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Televize Nova zaznamenala poměrně razantní pokles u svého hlavního programu. Po celý den jej sledovalo v průměru 36,05 procenta dospělého publika, což je o 1,88 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time si ale Nova polepšila na průměrných 40,98 procenta. Filmovému kanálu Nova Cinema se podařilo oproti předminulému týdnu zvýšit celodenní podíl na dospělém publiku o 0,23 procentního bodu na 2,34 procenta. V hlavním vysílacím čase dokonce dosáhla podílu 2,80 procenta.

TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Poklesu se nevyhnul ani hlavní program televize Prima. V celodenních číslech dosáhl podílu 16,06 procenta, což je o 0,28 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase pak Primu sledovalo v průměru 14,63 procenta dospělého publika. Prima Cool si v celodenních číslech pohoršila o 0,02 procentního bodu na 1,80 procenta, ale v hlavním vysílacím čase atakovala hranici dvouprocentního podílu, když dosáhla hodnoty 1,95 procenta.

Plnoformátová digitální televize Barrandov si v celodenních číslech oproti předminulému týdnu polepšila, ale ani tentokrát nepokořila hranici čtyř procent. Po celý den ji sledovalo v průměru 3,66 procenta dospělého publika, což je o 0,20 procentního bodu více než minule. Během prime time ale průměrný podíl Barrandova tradičně klesl, tentokrát na hodnotu 3,22 procenta. I tak se Barrandov udržel nad hodnotami konkurenční Novy Cinema.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,16 procenta, což je nejvíce od jejich zařazení do peoplemetrového měření sledovanosti (nárůst o 0,25 procentního bodu). Během prime time ale jejich podíl klesl na 1,32 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,51 procenta (nárůst o 0,13 procentního bodu), v hlavním vysílacím čase pak oslovily 6,90 procenta dospělého publika.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 1. 2010 9:34

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+