Díky redakci a zejména panu Patůčkovi za tyhle celodenní přehledy sledovanosti. Takhle zpracované tabulky s podíly za celý den, které jsou doplněné v aktualitě i o sledovanost vybraných pořadů, u některých pak i čísly pro cílové skupiny... opravdu dobrá práce. Tohle se jinde na mediálních webech nenajde.
Ale nepovídejte... Mediaguru občas sledovanost uvádí, ale nepravidelně a určitě ne přehledně v tabulce celodenní sledovanot všech stanic, které jsou měřeny peoplemetry. Když chcete něco tvrdit, tak to aspoň něčím podložte, např. odkazem kde je na Mediaguru tabulka sledovanosti všech stanic za čtvrtek 1.2.? Je tam jen aktualita o několika pogramech toho dne a pouze se sledovaností 15+. Kde je tam např. uvedena sledovanost v kategorie 15-54, o které tady neustále a zarputile tvrdíte, že jedině ta Novu zajímá?
Tak víš jak, minimum starších lidí nad 50 let si Cool zapne, takže jestli chce Cool zabodovat v té nejširší skupině, musí ještě posílit nad Cinemou a Barrandovem u mladých diváků. Tam je před nima, ale ne o moc, aby to výrazněji ovlivnilo celková čísla. Jako ono je to vesměs jedno, jakou má tahle stanice sledovanost v 15+ a Primu to ani nezajímá. Ta je ráda, že je v 15-54 čtyřkou na trhu. Ale já bych chtěl vidět Cool jako čtveru i v 15+. Jsem náročný, ale není to nemožné ;-)
Mně překvapuje, že to tak dlouho trvalo, protože mají nejdražší programovou nabídku. U 15-54 jsou pravidelně čtyřkou na trhu, v 15-40 bojují o pozici trojky, ale to nic nemění na tom, že stejně všichni sledujeme kategorii 15+ a tam to zkrátka je ještě o procento méně než Cinema a Barrandov. Jinak 25% pro menZONE je super a potvrzuje to naše slova, že zkrátka tehle pořad je pro nás mladé muže ideální. Sledovanost Pevnost Boyard nepřekvapila, čekala se vysoká čísla, je to holt oblíbená klasika.
Prima už má sezónu v plném proudu? Možná to tak vypadá, ale spustili zatím jen premiérové Prostřeno, všechno ostatní je teprve před startem. Ale je super vidět, že pro některé i úsporný režim Primy vypadá jako již plné brojení proti konkurenci :)
Pochybuju, že Prima prodává inzerci na Cool a Love v kategorii 15+, když cílí na 15-40, zase klid jo? Jinak jarní sezóna Barrandova a Cinemy je vesměs stejná jako ve zbytku roku - reprízy. Takže pochybuju, že nějak ohrozí Cool u mladých diváků, protože u malých stanic nějaké větší rozdíly mezi sezónou a mezisezónou nejsou. Jinak ČT1 už vysílá svoje premiéry pro sezónu a Prime ještě několiv, přesto mají vyrovnaná čísla. Proto pochybuju o nějakém odskoku o 5% ze strany ČT, buďto takhle uteče Prima, nebo v případě neúspěchu nových formátů budou obě stanice zase vesměs na podobných číslech. Jsi moc velkej snílek Mildo ;-)
Já sem taky dlouho nechápal proč bylo tak nízko když vysílaj dobrý pořady,seriály apod.
Řek bych že je jen otázka než budou nad Cinemou a Barrandovem,který oproti Coolu dávaj fakt kraviny.
Nestává se mi často, že bych s váma nesouhlasil, ale teď si musím rýpnout. menZONE je opravdu trapný a nevkusný pořad s dvěma ubohými moderátory. A taky se Prima mohla vytáhnout a raději koupit mnohem lepší francouzský originál Pevnosti Boyard.
Love má Hotel Paradise, Top Star Extra a ještě první polovinu Věštce :D Každopádně i doplňkové kanály mají pořád víc vlastní tvorby než celý Barrandov, takže se Milda opět lehounce ztrapnil :D
Snad po mě nechceš abych ti popisoval jakým stylem Prima prodává inzerci. Zjednodušeně řečeno inzerent pokud chce inzerovat na Prima Family, musí část reklamy POVINNĚ odvysílat na Cool a Lově v přesně daném poměru. Potom se ale nedivte že nemůžete vyprodat reklamní časy.
Jinak tvá poznámka o vlastní tvorbě na Love a Coolu v příspěvku níže je poněkud úsměvná a ukazuje jak jsi úplně mimo realitu.
Vzhledem k tomu že Prima prodává inzerci na kategorii 15+, jsou dobré shary ve skupině díváků 15-34 let Primě Cool celkem k ničemu. Jinak až na 4 plnoformátových kanálech začne v březnu na ostro jarní sezóna s premiérovou vlastní a akviziční tvorbou, půjde Prima Cool i v kategorii 15-54 let zpátky na nějaké 5-6 místo.
Mimochodem když jsem viděl jak málo hodlá letos Prima investovat do vlastní tvorby na svých 3 kanálech, jenom jsem se pousmál, protože když odečteme vysoké náklady na licencované formáty bude mít Prima na podzim co dělat, aby jí ČT1 neutekla o víc než 5% a ze spodu se na ni nepřiblížila TV Barrandov. V kombinací s tím že se vám v lednu a únoru moc nedaří vyprodávat inzerentní časy (na rozdíl od dravé konkurence, která má primetime vyprodaný) bude na Palmovce letos veselo. Aby nakonec byly prachy na to stěhování do nových prostor ;-)