Více

ČT 24 v sobotu druhou nejsledovanější televizí po Nově: celodenní podí 17,58 %

První kolo prezidentské volby přilákalo ke zpravodajskému kanálu České televize diváky všech věkových kategorií, ČT 24 byla dvojkou na trhu i u mladších cílových skupin.

Druhou nejsledovanější televizí v Česku byla v sobotu zpravodajská ČT 24, která věnovala celé odpoledne a večer mimořádnému vysílání k právě ukončenému prvnímu kolu historicky první přímé volby prezidenta republiky. Za celý den ČT 24 sledovao v průměru 17,58 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas u televize. Vyššího podílu dosáhnul už jen hlavní kanál Novy, který oslovil 18,37 procenta dospělého publika.

K TÉMATU: Anketa: Tipujte sobotní sledovanost ČT 24 z prvního kola volby prezidenta

V anketě, kterou server DigiZone.cz vyhlásil v sobotu večer a týkala se právě celodenního podílu ČT 24 na dospělém publiku, nejvíce hlasujících tipovalo, že zpravodajský kanál České televize pokoří hranici 20 procent (hlasovala tak víc než třetina respondentů). Do správného výsledku se trefilo jen osm procent hlasujících. ČT 24 byla druhou nejsledovanější televizí i u cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, u které dosáhla celodenního podílu 13,02 procenta (Nova 23,01 procenta).

Podrobné výsledky víkendové sledovanosti přinese DigiZone.cz v pondělí dopoledne

27 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 1. 2013 20:25

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+