Více

ČT 24 v pondělí s podílem 20,38 %, Televizní noviny atakovaly dvoumilionovou hranici

UVNITŘ TABULKY Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne u diváků starších 15 let byly Cesty domů na Primě family, mladí tradičně preferovali seriál Gympl na Nově.

I pondělní výsledky sledovanosti významně ovlivnily povodně, které o víkendu zasáhly Českou republiku. Nonstop zpravodajský servis na toto téma vyšvihl tematický kanál ČT 24 opět na pozici televizní dvojky. Tuto stanici si za celý den pustilo 20,38 % publika staršího 15 let. Nejsledovanějším pořadem byly Události v regionech, které si nenechalo ujít 603 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 20,56 %. V prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, sledovalo ČT 24 přes 10 % publika. Zpravodajský kanál České televize se stal nejsledovanější z celé rodiny programů Kavčích hor. ČT 1 za celý den oslovila 13,19 % publika.

VÍKENDOVÁ DATA: Cesty domů v pondělí nad milionem diváků, přes dvě třetiny ale byly starší 55 let

Zájem o povodňové dění je patrný i ze sledovanosti televize Nova. Její hlavní zpravodajskou relaci viděly včera 2,018 milionu diváků (share 48,12 %). Milionovou hranici pak Televizní noviny překročily u diváků ve věku od 15 do 54 let. Byl jich konkrétně 1,008 milionu (share 48,64 %). Pro srovnání, mimořádné prodloužené hodinové Události vidělo na Jedničce 733 tisíc diváků (share 18,22 %). Cirkus Humberto skončil na standardním výsledku 533 tisíc diváků (share 12,3 %). Nova získala u diváků starších 15 let celodenní podíl 21,61 %, ve skupině od 15 do 54 let jich bylo 25,22 %. O své publikum nepřišel ani včera seriál Třicet případů majora Zemana. Na Barrandově měl 485 tisíc diváků (share 11,52 %).

VÍKENDOVÁ DATA: ČT 24 v neděli s celodenním podílem 17%, finále vítězné SuperStar zastínily povodně

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem na Nově byl Gympl s (r)učením omezeným – 941 tisíc diváků (share 21,69 %), který oslovil především skupinu lidí od 15 do 54 let. Tady bylo diváků 583 tisíc (share 26,39 %). Helenu si nenechalo ujít 835 tisíc diváků (share 22,77 %). Diváků ve věku od 15 do 54 let bylo 558 tisíc (share 28,8 %). Jediný pořad, kterému se podařilo překročit milionovou hranici, byly Cesty domů. Oslovily 1,015 milionu diváků (share 23,51 %). Prima family ovšem v pondělí nejvíce doplatila na povodně. Za celý den oslovila pouze 14,79 % publika., v prime timu se však její podíl zvedl na 18,04 %.. Zprávy FTV Prima vidělo 852 tisíc diváků (share 21,84 %).

ČTĚTE TAKÉ: ČT poprvé naostro zkouší Krizovou mapu Česka. Monitoruje na ní povodně

Dokument na Dvojce s názvem Příběhy zbraní: AK-47 vidělo 254 tisíc diváků (share 6,04 %). Pro srovnání, nejsledovanější pořad Primy Zoom měl 75 tisíc diváků (share 1,81 %). Šlo o dokument Zkáza Hinderburgu. Stotisícovou hranici nepřekročily ani kanály Fanda, Smíchov a Telka. Na Nově Cinema se dařilo nejvíce filmu Výprodej. Ten si pustilo 130 tisíc diváků (share 3,01 %). Diváků ve věku od 15 do 54 let bylo 89 tisíc (share 4,08 %). Na Primě Cool byla nejsledovanější Teorie velkého třesku, která oslovila 211 tisíc diváků (share 5,11 %), na Primě love diváci preferovali Božské dorty od Markéty. Nenechalo si je ujít 132 tisíc diváků (share 3,02 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 3. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,19 12,91 10,29 9,53
ČT 2 3,66 4,42 3,68 3,92
ČT Sport 1,56 0,95 1,74 0,95
ČT 24 20,38 10,13 16,95 9,09
Nova 21,61 28,88 25,22 32,56
Nova Cinema 2,71 2,58 3,89 3,56
Fanda 0,90 1,06 1,17 1,29
Smíchov 1,03 1,25 1,83 2,13
Telka 0,48 0,43 0,48 0,44
Prima family 14,79 18,04 11,06 13,28
Prima Cool 2,89 3,07 4,77 4,96
Prima love 1,66 1,58 2,23 1,94
Prima Zoom 1,48 1,14 1,60 1,10
TV Barrandov 4,72 7,15 4,90 8,49
Atmedia 2,25 1,50 2,21 1,27
ostatní TV 6,70 4,90 8,00 5,48
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pondělí 3. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 38,79 28,41 32,66 23,83
Nova Group 26,73 34,20 32,59 39,98
Prima Group 20,82 27,21 19,66 30,07

Zdroj: ATO-Mediaresearch

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 6. 2013 13:48

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+