Více

ČT24 připravuje redesign svého zpravodajského webu. Podívejte se na náhledy

UVNITŘ GALERIE – Nový zpravodajský web nabídne užší propojení s prací televizních redaktorů v terénu, slibují Kavčí hory.

Novou podobu svého zpravodajského webu začala testovat Česká televize. Slibuje větší propojení s televizním vysíláním a intuitivní užívání. Nový web, který projde kompletním redesignem, bude plně responzivní (přizpůsobí se jakémukoli zobrazovacímu zařízení). Nová podoba webu ČT24 je výsledkem snahy vytvořit televizní internetové stránky, které by odpovídaly věku interaktivity a touhy po novém designu, snadno přenosném na mobilní telefony a tablety, vysvětlil důvod změn ředitel zpravodajství ČT Zdeněk Šámal. Kavčí hory slibují, že se na webu objeví i speciální rozhovory a analýzy zahraničních zpravodajů.

Při vývoji jsme samozřejmě chtěli vyjít vstříc především uživatelům, orientace je proto nyní přehlednější, rychlejší a ovládání je intuitivní. Zásadní je také propojení s televizním vysíláním. U jednotlivých článků je například vidět, co k tématu chystá televizní vysílání, které si pak mohou návštěvníci webu ihned spustit v záhlaví stránky. Aplikace zároveň čtenáře automaticky upozorňuje na všechny relevantní zprávy, jež se k tématu vážou, dodal výkonný ředitel Nových médií ČT Pavel Kohout. Novinkou je například rubrika „Hlavní zprávy za 24 hodin“, která se nachází na hlavní stránce a ukládá na jednom místě nejdůležitější zprávy, či speciální funkce „Přečíst později“.

Všichni to znají. Pět minut do porady, jen v rychlosti prolétnete zprávy. Něco vás zaujme, ale nemáte čas to číst. Právě pro tyto případy obsahuje web štítek, pod který se ukládají články, které čtenáře zaujmou. Kdykoli je pak najde na jednom místě a může si je přečíst v klidu třeba po cestě z práce, upřesnil vedoucí designu a vývoje Nových médií Zdeněk Lanc. Původní podoba webu ČT24 bude po dobu testování nové verze spuštěna současně s novým webem.

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 7. 2015 13:36

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+