Více

ČT 24 dosáhla minulý týden letošního maxima, Prima stále okolo 15%

UVNITŘ GRAF A TABULKA Zpravodajskému kanálu ČT 24 svědčí předvolební trable politických stran, a především situace okolo ODS. Minulý týden dosáhl nejvyššího průměrného celodenního podílu na dospělém publiku za letošní rok. Nechybělo málo, a ČT 24 překonala hranici tří procent. Oproti tomu televize Prima se i po zavedením jarních programových novinek potácí okolo patnáctiprocentního podílu na trhu, což znamená meziroční pokles o půldruhého procentního bodu.

České televizi se minulý týden dařilo poměrně dobře. Všechny její programy, až na sportovní ČT 4, svůj podíl posílily. Nejsledovanější ČT 1 dosáhla celodenního podílu na dospělém publiku 18,41 procenta, což je o 0,80 procentního bodu více než předminulý týden. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dokonce podíl Jedničky stoupl až na 20,01 procenta. Polepšila si také ČT 2. V celodenních číslech o 0,48 procentního bodu na 5,09 procenta, během prime time ale její průměrný podíl tradičně klesl, tentokrát na hodnotu 4,71 procenta.

Zpravodajskou ČT 24 sledovalo po celý den v průměru 2,94 procenta dospělého publika, což je o 0,27 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Vysoký podíl 2,05 procenta si udržela i ve večerních časech. Sportovnímu kanálu průměrný celodenní podíl na dospělém publiku klesl o 0,86 procentního bodu na 2,15 procenta, a v hlavním večerním vysílacím čase až na 1,79 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Televize Nova v podílu na sledovanosti stagnovala. V celodenních číslech vykázala průměrný podíl 37,41 procenta, což je o šest setin procentního bodu méně v předminulém týdnu. Ve večerních časech si ale jako obvykle polepšila, tentokrát na průměrný podíl 42,71 procenta. Filmovému kanálu Nova Cinema celodenní podíl klesl o 0,11 procentního bodu na 2,28 procenta, ale v hlavním vysílacím čase dosáhl podílu 2,68 procenta.

TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Stagnace postihla i televizi Prima, kterou po celý den sledovalo v průměru 15,32 procenta dospělého publika (o dvě setiny procentního bodu méně než minule). V hlavním vysílacím čase to bylo pouze 13,40 procenta. Mírný pokles zaznamenala i Prima Cool. V celodenních číslech o 0,11 procentního bodu na 2,02 procenta, ve večerních časech ji ale sledovalo průměrně 2,12 procenta dospělého publika, čímž se opět přiblížila druhému programu Novy.

Televizi Barrandov se až na jednu výjimku letos nedaří v průměrných týdenních podílech na dospělém publiku překračovat hranici čtyř procent. Ne jinak tomu bylo i v uplynulém týdnu, kdy ji po celý den sledovalo v průměru 3,75 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,12 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time průměrný podíl Barrandova tradičně klesl, konkrétně na hodnotu tří procent.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,33 procenta, což je o dvě setiny procentního bodu méně než minule. Během prime time jejich průměrný podíl klesl na 1,55 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 8,44 procenta (nárůst o tři setiny procentního bodu), v hlavním vysílacím čase pak oslovily 5,98 procenta dospělého publika.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+