Hlavní navigace

ČT 24 dosáhla díky prezidentské volbě historicky nejvyššího podílu od svého startu

14. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Peoplemetry měří zpravodajskou ČT 24 od roku 2006. Samotný kanál odstartoval v květnu roku 2005 a byl prvním digitálním programem v Česku. Letos oslaví stanice osmé narozeniny.

K sobotní vysoké sledovanosti zpravodajského kanálu ČT 24 se stojí za to ještě jednou vrátit. Server DigiZone.cz vás sice o jejím počtu diváků informoval už v rámci víkendových výsledků jednotlivých pořadů, ale neuvedli jsme jeden důležitý fakt. „Prezidentské pásmo“ ji v celodenním podílu dostalo na historicky nejvyšší celodenní podíl stanice od jejího startu. Jak už obyvatelé Česka vědí, ve druhém kole této volby se bude rozhodovat mezi Milošem Zemanem a Karlem Schwarzenbergem.

BRAND24

K TÉMATU: ČT 24 v sobotu druhou nejsledovanější televizí po Nově: celodenní podí 17,58 %

Sobotní volební vysílání mezi 13:30 a 19:00 na ČT 24 sledovalo v průměru 9,7 % diváků, což je 842 tisíc diváků v absolutním počtu při podílu na publiku, tj. share 33,32 %. Protože se jedná o dlouhý časový úsek, je vedle průměrných čísel významný i zásah pořadu. Alespoň tři minuty sledovalo volební studio 2 819 tisíc dospělých, uvedla při této příležitostivedoucí Výzkumu programu a auditoria České televize Renata Týmová a dodala: Nejsledovanější byla rozhodující hodina mezi 16:00 a 17:00, kdy se na pořad dívalo v průměru 1,134 milionu diváků při podílu na publiku 43,11 %.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).