Více

ČT 1 v pátek večer nad Novou, pohádka Šťastný smolař měla milion diváků

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Česká televize jako jediná pokořila svými pořady po 20. hodině hranici milionu diváků. Nejúspěšnější byla Všechnopárty.

Nova si udržela prvenství u D15-54

České televizi se v pátek večer podařilo porazit svým vánočním vysíláním v širší cílové skupině diváků nad 15 let hlavní kanál Novy, když její pohádka Šťastný smolař oslovila od 20:00 jako jediný pořad na českých obrazovkách hranici milionu diváků (později byla sledovanější Všechnopárty, rovněž na ČT 1). Šťastného smolaře vidělo konkrétně 1,018 milionu dospělých diváků a 27,31 procenta publika (27,81 procenta ve věku 15 až 54 let). Všechnopárty, která přímo navazovala na pohádku, vidělo dokonce 1,189 milionu dospělých diváků při podílu 37,16 procenta (23,64 procenta v kategorii 15 až 54 let).

ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace ve čtvrtek nad Televizními novinami, Tankový prapor na ČT 1 nad půlmilionem

widgety

Za celý prime time dosáhla Jednička průměrného podílu 27,20 procenta na publiku starším 15 let, zatímco Nova pouze 21,12 procenta. U mladšího publika od 15 do 54 let si ale Nova podržela prvenství s podílem 26,53 procenta (Jednička dosáhla podílu 23,02 procenta). Žádný z jejích večerních pořadů, kromě zpravodajských relací, ale nepronikl do TOP 10 napříč programy. Nejsledovanější pořad Novy, animovaný film Legendární parta, vidělo od 20:20 v průměru 433 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika (20 procent ve věku 15 až 54 let). To je méně, než ve stejnou dobu měla Prima s českou komedií Slavnosti sněženek, již od čtvrt na devět sledovalo v průměru 556 tisíc dospělých diváků a 14,81 procenta publika (16,22 procenta ve věku 15 až 54 let). Během prime time hlavní kanál Primy dosáhl asi polovičního výkonu Jedničky i Novy.

V placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+