Více

ČT 1 v neděli porazila Vrchní, prchni na Nově, v pátek bez Vyprávěj hodně klesala

UVNITŘ TABULKY – Sobotní večer byl tragický pro všechny české televize, žádný pořad po 20. hodině neoslovil ani 500 tisíc diváků. Těsně vyhrála Manéž Bolka Polívky na ČT 1.

Neznámému příběhu Lehká jako dech, který vysílala ČT 1 v neděli večer od 20 hodin, se podařilo porazit populární českou komedii Vrchní, prchni!, již vysílal ve stejnou dobu hlavní kanál Novy, a stát se nejsledovanějším pořadem na českých televizích po 20. hodině. V průměru jej sledovalo 698 tisíc dospělých diváků, což představovalo 19,56 procenta publika. Vrchní, prchni! zaujal na Nově 642 tisíc dospělých diváků a 17,74 procenta publika. U mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let ale Nova zvítězila: komedii upřednostnilo 21,93 procenta publika, kdežto příběh na ČT 1 jen 18,06 procenta.

K TÉMATU: Ordinace se před létem rozloučila s 1,7 miliony diváky, jiné televize ve čtvrtek večer paběrkovaly

Nova ve stejnou dobu bodovala na filmovém kanálu Nova Cinema. Snímek Dvojí obvinění si od 20 hodin nenechalo ujít 396 tisíc dospělých diváků (10,98 procenta publika, u mladších diváků od 15 do 54 let byl podíl 10,04 procenta). Posledníl díl dokumentární série Navždy svoji vidělo ve stejnou dobu na ČT 2 v průměru 324 tisíc dospělých diváků a 9,25 procenta publika (10,92 procenta v cílové skupině 15 až 54 let). Až za Novou Cinema a ČT 2 skončil hlavní večerní film Primy family Země ztracených, který od 20:15 hod. sledovalo 319 tisíc dospělých diváků (9,09 procenta publika).

ČTĚTE TAKÉ: Gympl nemá po konci Cest domů konkurenci, Nova ve středu drtila Primu i ČT 1

Výrazně nad průměr se dostala Prima Cool katastrofickým filmem Den, kdy se zastavila Země. Od 20 hodin zaujal 290 tisíc dospělých diváků (8,12 procenta publika, u mladších diváků od 15 do 54 let byl podíl 11,77 procenta). Jen o tisíc diváků méně měl ve stejnou dobu film Nikdy nelži na TV Barrandov. V jeho případě televize dosáhla nadprůměrného podílu 8,00 procenta. Podvečerní přenos z ME v atletice družstev v Irsku, který začínal v 17:40, vidělo na ČT Sport v průměru 166 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo podílu 9,65 procenta. Sportovní kanál díky tomu v celodenním podílu na dospělém publiku předběhl sesterskou ČT 2.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za neděli 23. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 18,74 18,58 15,79 16,55
ČT 2 3,35 3,03 3,31 3,47
ČT Sport 3,67 2,89 3,24 2,62
ČT 24 6,68 3,85 3,99 2,72
Nova 17,11 22,76 20,36 25,65
Nova Cinema 7,55 8,83 8,90 8,49
Fanda 1,25 1,00 1,48 1,00
Smíchov 0,90 0,92 1,33 1,18
Telka 1,13 1,19 1,07 0,99
Prima family 12,33 10,98 10,23 10,43
Prima Cool 4,98 6,31 7,65 9,92
Prima love 2,09 1,71 2,78 2,37
Prima Zoom 2,12 1,75 2,27 1,50
TV Barrandov 5,64 6,15 4,36 3,84
Atmedia 4,68 4,66 3,96 2,98
ostatní TV 7,78 5,39 9,27 6,28
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za neděli 23. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 32,44 28,35 26,33 25,36
Nova Group 27,94 34,70 33,14 37,31
Prima Group 21,52 20,75 22,93 24,22

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Sobotní večer skončil pro všechny televize fiaskem, díky hezkému počasí a končícím vedrům u obrazovek sedělo minimum diváků. Žádný z večerních pořadů nedosáhl ani hranice půl milionu diváků. Největší publikum měla Manéž Bolka Polívky na ČT 1, která od 20 hodin přitáhla 423 tisíc dospělých (15,87 procenta publika). Těsně za ní se umístil souběžně vysílaný film Hezké vstávání, který od 20:20 hod. vysílal hlavní kanál Novy. Tomu dalo přednost 422 tisíc dospělých diváků a 15,34 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let ale bylo pořadí obou pořadů opačné: film na Nově dosáhl podílu 19,20 procenta, Manéž na ČT 1 jen 13,19 procenta.

Prima family skončila po 20. hodině třetí, její film Mumie: Hrob Dračího císaře vidělo od čtvrt na devět 365 tisíc dospělých diváků (13,40 procenta publika). Českou pohádku Šíleně smutná princezna si od 20 hodin na Nově Cinema nenechalo ujít 278 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 10,32 procentům publika. U mladších diváků od 15 do 54 byl podíl ještě o něco vyšší: 11,73 procenta. Zábavnou talk show Sejdeme se na Cibulce vidělo ve stejnou dobu na TV Barrandov 201 tisíc dospělých diváků a 7,60 procenta publika, následující Barrandovský videostop od 21 hod. 224 tisíc dospělých s podílem rovných 8 procent.

Prima Cool v sobotu večer bodovala filmem Fantastická čtyřka, který si od 20 hodin nenechalo ujít 161 tisíc dospělých diváků a 5,91 procenta publika. U diváků od 15 do 54 let byl ale zásah téměř dvojnásobný: 10,41 procenta publika. Sesterská Prima love zase uspěla filmem Smrtící zásnuby, který od 20:20 hod. vidělo 149 tisíc dospělých diváků (5,41 procenta publika). Nadprůměrně sledovaný byl i přenos fotbalového zápasu Itálie s Brazílií na Poháru FIFA 2013, který od 20:50 vysílala ČT Sport. Ujít si ho nenechalo 148 tisíc dospělých diváků (5,58 procenta publika). Později večer svedly vyrovnaný boj filmy Valkýra (na Nově) a Král Škorpión (na Primě family). Valkýru vidělo od 22:20 hod. 267 tisíc dospělých diváků a 17,07 procenta publika (21,66 procenta v cílové skupině 15 až 54 let), Krále Škorpióna od 22:30 zase 213 tisíc dospělých a 14,31 procenta publika (u mladších od 15 do 54 let to bylo 18,95 procenta).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za sobotu 22. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,96 16,49 12,62 11,61
ČT 2 4,17 3,67 3,45 3,80
ČT Sport 4,32 3,93 3,42 3,78
ČT 24 5,55 3,46 3,09 1,83
Nova 17,70 21,19 20,34 23,46
Nova Cinema 6,25 6,74 7,26 8,48
Fanda 1,55 1,83 1,64 1,89
Smíchov 1,08 1,05 1,55 1,73
Telka 1,35 1,50 1,13 0,87
Prima family 12,92 13,93 14,76 16,41
Prima Cool 4,37 4,93 7,10 8,83
Prima love 2,81 3,72 2,37 2,19
Prima Zoom 2,48 1,89 2,63 2,43
TV Barrandov 6,00 5,63 3,92 2,13
Atmedia 4,56 3,25 4,46 2,80
ostatní TV 8,95 6,80 10,24 7,76
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za sobotu 22. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 30,00 27,55 22,58 21,02
Nova Group 27,93 32,31 31,92 36,43
Prima Group 22,58 24,47 26,86 29,86

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Páteční večer těsně vyhrála ČT 1, která poprvé nevysílala seriál Vyprávěj. Od 20:00 se proto propadla ani ne na polovinu běžného výkonu, česká komedie Trhák zaujala jen 483 tisíc dospělých diváků (16,88 procenta publika). Přesto v absolutním počtu diváků zvítězila, byť jen těsně, nad hlavním kanálem Novy a komedií Fantomas kontra Scotland Yard. Tu si od 20:20 hod. nenechalo ujít 442 tisíc dospělých diváků, což představovalo 15,79 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let ale zvítězil Fantomas: zaujal 23,92 procenta publika, zatímco Trhák na ČT 1 jen 16,31 procenta. Vůbec nejsledovanějším pořadem pátečního večera ale byla Všechnopárty, kterou od 21:30 vysílala Jednička. Vidělo ji 870 tisíc dospělých diváků a 30,50 procenta publika.

TV Barrandov uspěla s pokračováním série filmů s Vinnetouem, snímek Vinnetou – Rudý gentleman si od 20:05 hod. nenechalo ujít 253 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 9,13 procentům publika. Souběžně vysílaná Legenda o Jiřím a drakovi na Nově Cinema se musela spokojit s o něco menšími čísly: 236 tisíci dospělými diváky a podílem 8,67 procenta. U mladšího publika od 15 do 54 let ale vygenerovala podíl 12,19 procenta, zatímco Vinnetou na Barrandově „jen“ 7,58 procenta. Spíše podprůměrná byla sledovanost hlavního pátečního dokumentu na ČT 2. Snímek Planeta dinosaurů vidělo 146 tisíc dospělých diváků a 5,56 procenta publika.

Později večer tradičně bodovala Prima family svojí Show Jana Krause, i když v absolutních počtech diváků šlo o slabší díl: 446 tisíc dospělých a 19,20 procenta publika. Souběžně vysílaný thriller Aljaška v plamenech, který na Nově začínal stejně jako Show Jana Krause ve 22:20, zaujal 364 tisíc dospělých diváků a 20,19 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let dosáhl podílu 23,37 procenta, kdežto Show Jana Krause jen 12,96 procenta.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pátek 21. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,66 19,90 12,03 15,63
ČT 2 3,71 3,83 3,29 3,06
ČT Sport 1,07 1,08 1,13 1,22
ČT 24 6,90 4,39 4,10 2,82
Nova 24,91 26,36 29,75 31,46
Nova Cinema 4,28 6,12 6,11 8,98
Fanda 1,04 1,14 1,71 1,86
Smíchov 1,23 1,44 2,17 2,64
Telka 0,95 0,81 0,82 0,45
Prima family 15,76 14,14 10,14 6,87
Prima Cool 3,72 4,14 5,14 5,25
Prima love 2,24 2,02 3,15 3,42
Prima Zoom 1,70 0,95 2,13 1,22
TV Barrandov 5,35 5,88 5,00 5,22
Atmedia 3,84 2,50 4,39 2,69
ostatní TV 7,64 5,32 8,92 7,20
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pátek 21. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 27,34 29,20 20,55 22,73
Nova Group 32,41 35,87 40,56 45,39
Prima Group 23,42 21,25 20,56 16,76

Zdroj: ATO-Mediaresearch

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 6. 2013 0:26

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+