Více

ČT 1 minulý týden nebývale rostla sledovanost, dostala se na loňská čísla

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Naopak Prima nejvíce ztrácela a meziročně se hodně propadal hlavní kanál Novy. Jeho výkyv směrem dolů vyrovnala rostoucí Nova Cinema.

Mezitýdenní vývoj (vs. 14. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Neobvykle velký nárůst průměrného celodenního podílu na dospělém publiku starším 15 let vykázala minulý týden ČT 1. Nejenže si polepšila nejvíc ze všech českých televizí měřených peoplemetry, ale v meziročním srovnání se dostala až na svoje loňská čísla, což se jí zatím během letošního jara nedařilo. Jednička si oproti předminulému týdnu připsala 1,68 procentního bodu na hodnotu 16,41 procenta, čímž poodskočila hlavnímu kanálu Primy téměř o čtyři procentní body. Dařilo se i Nově Cinema, jejíž podíl vzrostl o 0,34 procentního bodu na hodnotu 5,33 procenta. Naopak největší mezitýdenní pokles potkal televizi Prima, která klesla o 0,83 procentního bodu na 12,48 procenta. Nedařilo se ani Primě Cool (- 0,70 procentního bodu na 2,62 procenta) a ČT Sport (- 0,35 procentního bodu na 3,23 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: TV Barrandov skokanem týdne, meziročně si nejvíc polepšila Nova Cinema

Z pohledu celých televizních skupin se díky Jedničce dařilo zejména České televizi. V souhrnném celodenním podílu za všech šest svých programů si oproti předminulému týdnu polepšila o 1,32 procentního bodu na souhrnný podíl 29,91 procenta. Ani to však nestačilo k přiblížení k lídrovi trhu, protože skupina Nova i přes menší růst (o 0,25 procentního bodu) vykázala souhrnný podíl 33,72 procenta. V případě ČT rostla pouze Jednička a nepatrně Déčko s ČT art, u Novy zase Nova Cinema a téměř neznatelně Telka. Významnější pokles ze tří velkých televizních skupin minulý týden zaznamenala Prima, která si jako celek pohoršila o 1,29 procentního bodu na hodnotu 19,61 procenta. Mohly za to především rekordní poklesy hlavního kanálu a Primy Cool.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+