Více

ČRa chtějí zvýšit povědomí o DVB-T. Rozjedou reklamní kampaň

České Radiokomunikace (ČRa) chystají reklamní kampaň, která by obyvatele naší republiky měla informovat o výhodách příjmu pozemní digitální televize (DVB-T). Ta v posledních letech značně utrpěla nástupem konkurenčních služeb, jako jsou například satelit, kabel nebo IPTV. Přesto nadále zůstává tento způsob distribuce signálu v České republice jako nejrozšířenější.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Už v dubnu může v Česku znovu testovat DVB-T2. Tentokrát na rok a půl

Kampaň představí divákům všechny výhody pozemního způsobu příjmu televize. Jedná se o jediný způsob příjmu TV, který je zdarma a bez vstupních investic. Diváci nemusí na rozdíl od satelitní, kabelové nebo internetové televize hradit žádné aktivační, instalační nebo měsíční poplatky, upozornil na výhody mluvčí operátora Kamil Chalupa, který připomněl, že v současné době je možné přijímat pozemně 10 celoplošných a 4 regionální programy. V průběhu roku slibují ČRa i kanály v HD.

ČTĚTE TAKÉ: Radiokomunikace chtějí pokrýt do olympiády signálem DVB-T2 čtyři města

Kromě edukační kampaně se v letošním roce zaměříme především na to, abychom divákům přinesli nové pořady ve vysokém rozlišení a tím ještě zvýšili atraktivitu pozemního způsobu příjmu TV pro diváky, upřesnil generální ředitel operátora Kamil Levinský a dodal: České Radiokomunikace jsou technicky připraveny nové televizní služby v terestrické platformě rozvíjet. Nezbytným předpokladem zůstává přidělení kmitočtové sady ze strany Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ). Úřad však této žádosti doposud nevyhověl.

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 3. 2012 11:59

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+