Více

Druhá řada Comebacku přilákala k Nově téměř 1,5 milionu diváků

UVNITŘ GRAF Sázka televize Nova na druhou řadu původního sitcomu Comeback, který oproti první řadě nasadila do nejlukrativnějšího vysílacího času od 20 hodin, se vyplatila. Středeční úvodní díl vidělo 1,48 milionu diváků starších patnácti let a v cílové skupině diváků ve věku od 15 do 54 let, na kterou Nova prodává reklamu, dosáhl podíl této televize hodnoty nad 51 procent.

Ratingově bylo vysílání nejúspěšnější v cílových skupinách ženy od 35 do 44 let (rating 25,4 procenta), muži od 25 do 34 let (rating 16,5 procenta), muži od 35 do 44 let (rating 21,7 procenta) a muži od 45 do 54 let (rating 18,8 procenta), a to od začátku září 2008, sdělila mluvčí Novy Michaela Fričová. Od startu nové řady Comebacku televize zaznamenala 79 tisíc přístupů na stránku www.nova.cz/co­meback.

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 3. 2009 20:45

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+