Více

CME uvažuje na Slovensku o ukončení vysílání kanálu Fooor

„Zvažujeme několik alternativ. Momentálně je pro nás prioritou posílení Doma a Dajto,“ zní oficiální verze mediální skupiny Markíza z úst její tiskové mluvčí Tatiany Tóthové.

Nejen v České republice, ale také na Slovensku se chystá mediální koncern CME výrazně osekat náklady. Zatímco na našem trhu se v souvislosti s koncem vysílání hovoří o lokální verzi MTV, u východních sousedů by za pomyslnou oběť měl padnout kanál Fooor. Ve své elektronické verzi o tom informuje deník Nový Čas. Zprávu kromě něho přinesly také některé seriózní weby, například server O médiách.com tamní mediální expertky Miroslavy Kernové, nebo Mediálne.sk. Tato stránka se však svůj text rozhodla umístit do placené sekce.

ROZHOVOR: Alex Ruzek: Na Nově už plánujeme pořady pro rok 2018. Program nelze dělat ze dne na den

V nejbližší době se rozhodne o tom, zda televize skutečně zanikne. Jednání už probíhají, uvedl nejmenovaný zdroj pro Nový Čas. Oficiální stanovisko ústy tiskové mluvčí mediální skupiny Markíza Tatiany Tóthové zní následovně: Zvažujeme několik alternativ. Momentálně je pro nás prioritou posílení Doma a Dajto. Na kanál Dajto už se přesunuly akviziční seriály Teorie velkého třesku a Dva a půl chlapa. Markíza už taktéž stihla vyměnit svou generální ředitelku Zuzana Ťapákovouopustil ji i šéf Centra reklamy Matej Ribanský.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Hudební kanály v Česku se neuživí, minimálně jeden na konci roku zanikne

Mediální skupina Nova zatím oficiálně nepotvrdila, že česko-slovenská verze MTV končí, nicméně už tento možný krok naznačila. Jsme komerční televize, a jak jsem řekla, všechny projekty musí vykazovat nějakou návratnost a splňovat nějaké kritérium, které jsme si interně nastavili. Což teď v případě MTV vyhodnocujeme, uvedla v nedávném rozhovoru pro DigiZone.cz programová ředitelka Novy Alex Ruzek a dodala: Neříkám tedy, že MTV Czech končí nebo nekončí, je to zatím otevřené. Intenzivně jednáme.

35 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 10. 2013 2:26

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+