Více

Chystá UPC příchod služby Horizon? Firma nabídne televizi v mobilech a tabletech

„Celé vnímání televize se mění, lidé ji chtějí sledovat všude i mimo domov, na cestách, na všech zařízeních,“ uvedl pro Hospodářské noviny šéf českého UPC Frans-Willem de Kloet.

Největší kabelový operátor u nás, společnost UPC Česká republika, chystá možnost sledování televize prostřednictvím mobilních telefonů a tabletů. Firma taktéž začne provozovat vlastní videopůjčovnu. Informují o tom včerejší Hospodářské noviny, kterým chystané novinky prozradil nový generální ředitel firmy Frans-Willem De Kloet. Právě tyto služby jsou součástí služby Horizon, jejíž příchod do České republiky je dlouhodobě očekáván. De Kloet ovšem v rozhovoru pro Hospodářské noviny vůbec o tomto produktu nehovoří. Od minulého týdne je Horizon dostupný i v sousedním Polsku.

K TÉMATU: Služba Horizon expandovala do Polska, v ČR a na Slovensku ji UPC zatím nenabízí

Celé vnímání televize se mění, lidé ji chtějí sledovat všude i mimo domov, na cestách, na všech zařízeních, sdělil de Kloet Hospodářským novinám. Firma chce po technické stránce využít novou technologii, kdy modem u zákazníka bude fungovat jako vysílač a uživatel rázem získá přístup ke všem wifi klientů operátora. List připomíná, že podobnou technologii už firma nabízí například ve Francii. Příchod nových služeb, jejichž termín nasazení však v článku prozrazen nebyl, dříve nebo později přijít musel. UPC Česká republika se totiž dlouhodobě potýká s klesajícím zájmem o služby digitální kabelové televize.

ČTĚTE TAKÉ: UPC klesl v prvním kvartálu počet zákazníků kabelové i satelitní televize

Začátkem května představila možnost sledování televizního vysílání na mobilech a tabletech společnost Telefónica Czech Republic. Ta novou aplikaci pro Android a iOS nazvala O2TV GO!. V rámci ní je k dispozici pro online sledování okolo dvaceti stanic – většinou volně šířených terestrických televizí. Součástí O2TV GO! je i O2 Videotéka. Podle vyjádření generálního ředitele UPC ale operátor disponuje modernější technologií, která mu umožní expandovat do oblastí, v nichž doposud chyběl. Firma chce dle slov de Kloeta zlepšit také služby zákaznického servisu – především pak zkrátit čekání na zákaznické lince.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 5. 2014 2:11

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+