Více

Chalupáři jediní v neděli večer nad milionem diváků, opět se dařilo i Nově Cinema

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Filmový kanál Novy stejně jako v sobotu překonal i v neděli sedmiprocentní podíl na dospělém publiku a konkuroval velkým televizím.

ČT1 šlapala na paty Nově

Pěkné počasí o víkendu snižovalo sledovanost českých televizí a nejinak tomu bylo i v neděli, kdy pouze jediný večerní nezpravodajský pořad po 20:00 pokořil hranici milionu dospělých diváků. Šlo o seriál Chalupáři, který k hlavnímu kanálu Novy přilákal od 20:20 v průměru 1,004 milionu dospělých a 26,42 procenta publika (27,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Pohádka Lotrando a Zubejda, kterou ve stejnou dobu vysílala ČT1, se musela spokojit s 674 tisíci dospělými diváky a 18,06 procenta publika (19,41 procenta ve věku 15 až 54 let). Poměrně slušný výkon měla i česká komedie Svatá čtveřice na hlavním programu Primy, kterou od čtvrt na devět zhlédlo 527 tisíc dospělých diváků a 14,15 procenta publika (15,43 procenta ve věku 15 až 54 let).

SOBOTNÍ DATA: Nova Cinema v sobotu večer u mladých nad ČT1 a Primou. Díky Účastníkům zájezdu

Letní novince televize Nova, původnímu publicistickému formátu Česko za zázraky a tajemstvím, který se podobá zavedenému Víkendu, se příliš nedařilo: od 21:20 jej sledovalo v průměru 524 tisíc dospělých diváků a 14,31 procenta publika (15,22 procenta ve věku 15 až 54 let). Lépe si vedl o něco později nasazený tradiční týdeník 168 hodin na Jedničce: od tři čtvrtě na deset mu dalo přednost 555 tisíc dospělých a 17,08 procenta publika (12,62 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička si obecně v neděli vedla dobře, v celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let dotahovala hlavní kanál Novy. ČT1 dosáhla podílu 17,32 procenta, vedoucí Nova 18,82 procenta.

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+