Více

Četnické humoresky zaujaly přes milion diváků, Cesty domů jich měly osm set tisíc

UVNITŘ TABULKY Na pozici dvojky u dospělého publika se v prime timu usadil Gympl. Tentokrát se k němu Četnické humoresky blížily podílem i u skupiny diváků od 15 do 54 let.

Vítězem pondělního večera se u diváků starších 15 let staly Četnické humoresky. Nenechal si je ujít 1,071 milionu diváků při podílu na publiku (share) 27,01 %. Seriálu se dařilo i u diváků od 15 do 54 let, kde měl share 26,18 %. V této skupině ho od Gymplu s (r)učením omezeným dělilo přibližně 1,5 % ve prospěch Novy. Na její seriál, který preferují především mladší diváci, se podívalo celkově 896 tisíc diváků (share 22,23 %). Dařilo se i sitcomu PanMáma, který oslovil 854 tisíc diváků (share 25,91 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 30,29 %. Celodenní podíl Novy na publiku se včera dostal na hodnotu 25,09 % (ve skupině 15–54 28,19 %), v prime timu na 28,28 %. ČT 1 měla share 18,5 % (PT 22,78 %).

MINULÝ TÝDEN: Četnické humoresky v pondělí s milionem, mladší diváci sledovali Gympl

Cesty domů na Primě se musely spokojit s pozicí trojky, a to jak u diváků starších 15 let, tak u mladšího publika. Podívalo se na ně konkrétně 801 tisíc diváků (share 19,89 %), podíl u diváků od 15 do 54 let byl 12,48 %. Následující Top Star magazín oslovil 354 tisíc diváků (share 12,49 %). Za celý den oslovila Prima 15,4 % publika, v prime timu pak 16,31 %. TV Barrandov se musela v pondělí spojit s podílem 3,38 %. Jejím nejsledovanějším pořadem byla Žena za pultem se 134 tisíci diváky (share 3,34 %). Přes dvousettisícovou hranici se přehouply Největší operace 2. světové války – 209 tisíc diváků (share 5,23 %). Události na ČT 24 oslovily 165 tisíc diváků (share 4,75 %) a duel Gambrinus ligy 153 tisíc lidí (5,35 %).

VÍKENDOVÁ DATA: Sanitka přišla v pátek na Jedničce o diváky, ale stále byla nejsledovanější

Na Nově Cinema oslovila diváky nejvíce Svůdná touha, která jako jediná dokázala se 130 tisíci diváky (share 5,39 %), překročit stotisícovou hranici. Podíl filmu ve skupině 15–54 let byl 5,69 %. Tato skutečnost platila i pro Kriminálku New York vysílanou na Fandovi od 21:10 – 112 tisíc diváků (share 3,03 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 2,96 %. Pod stotisícovou hranicí skončily tradičně stanice Smíchov, Telka, Prima Zoom, Déčko i ČT art. V případě dětského kanálu ČT šlo o řád desítek tisíc diváků, u kulturního programu to byly jednotky tisíc. Partička na Coolu oslovila především mladší diváky, kdy získala podíl 11,56 %, celkově se na ni podívalo 210 tisíc lidí (share 6,98 %). Denní rekapitulaci VyVolených vidělo 133 tisíc lidí (share 4,03 %), podíl ve skupině 15–54 byl 6,06 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 16. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 18,50 22,78 15,46 19,46
ČT 2 4,20 3,89 3,93 3,20
ČT Sport 2,32 1,74 2,49 1,94
ČT 24 4,91 3,23 2,84 2,06
ČT :D 0,67 0,21 1,22 0,41
ČT art 0,07 0,10 0,12 0,16
Nova 25,09 28,28 28,19 32,04
Nova Cinema 3,30 2,79 4,80 3,75
Fanda 1,57 1,88 1,74 1,90
Smíchov 1,15 1,03 1,78 1,50
Telka 0,78 0,66 0,64 0,54
Prima 15,40 16,31 10,27 11,43
Prima Cool 3,14 3,21 5,38 5,33
Prima love 2,24 2,23 3,36 3,40
Prima Zoom 1,96 1,12 2,14 1,10
TV Barrandov 3,38 3,01 3,27 3,38
Atmedia 3,76 2,51 3,72 2,21
ostatní TV 7,56 5,02 8,64 6,19
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pondělí 16. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 30,67 31,95 26,06 27,24
Nova Group 31,89 34,64 37,15 39,73
Prima Group 22,74 22,87 21,15 21,26

Zdroj: ATO-Mediaresearch

8 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 9. 2013 1:14

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+