Více

Četnické humoresky v neděli porazily komedii Jak se krotí krokodýli na Nově

UVNITŘ TABULKY – Víkend se nesl v tradičním prázdninovém duchu nízké sledovanosti. U dospělých diváků nad 15 let vedla ČT 1, u mladší skupiny 15 až 54 let hlavní kanál Novy

Výrazně menší sledovanosti než ve všedních dnech dosahovaly o víkendu pořady na všech českých televizích. Přes milion diváků se dostal jediný z nich: nedělní Televizní noviny na Nově vidělo v průměru 1,160 milionu dospělých diváků, což představovalo 44,17 procenta publika (v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova cílí, dosáhla hlavní zpravodajská relace podílu 42,19 procenta). Z nezpravodajských pořadů si v absolutním počtu diváků udržel prim seriál Četnické humoresky, který si na ČT 1 od 20 hodin nenechalo ujít 908 tisíc dospělých diváků a 30,13 procenta publika.

K TÉMATU: Duel Slovanu se Skontem přilákal ve čtvrtek 220 tisíc diváků, nejsledovanější opět Doktoři

Reprízovaný seriál dokonce porazil i souběžně vysílanou komedii Marie Poledňákové Jak se krotí krokodýli, kterou od 20:20 hod. vysílala Nova. Ta zaujala v průměru 749 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 24,65 procentům publika. V „novácké“ cílové skupině 15 až 54 let ale komedie zvítězila, když oslovila 28,19 procenta publika, zatímco Četnické humoresky jen 25,89 procenta. Nadále se tak potvrzuje trend dvou víkendových lídrů: ve skupině D15+ s přehledem vede ČT 1 díky archivní zábavě a seriálům, u D15–54 si prvenství zachovává hlavní kanál Novy.

ČTĚTE TAKÉ: Nově Cinema sázka na Williama a Kate vyšla, primetimový film měl ve středu podíl přes 9 %

Prima family se o víkendu tradičně propadla, hlavní nedělní film Cesta do Sonory oslovil od čtvrt na devět v průměru 203 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo silně podprůměrným 6,66 procentům publika. Na hlavní kanál Novy se dotahovala TV Barrandov, která v stejnou dobu vysílala snímek Další šance, který vidělo 192 tisíc dospělých a 6,27 procenta publika. Později dokonce Barrandov poskočil nad Primu family, když jeho seriál Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti VI vidělo od 22 hod. 207 tisíc dospělých diváků (podíl 8,68 procenta). Své „matce“ se po osmé večer přiblížila i Prima Cool, která k filmu Království nebeské přilákala 179 tisíc dospělých diváků a 6,10 procenta publika (9,97 procenta ve věku od 15 do 54 let – v této cílové skupině porazila jak Primu family, tak TV Barrandov).

NAPSALI JSME: Fotbal s Plzní na ČT Sport ovlivnil úterní večerní sledovanost: 422 tisíc diváků

Nadprůměrný výsledek vykázal i dokumentární blok Manželské etudy a Manželské etudy po dvaceti letech na ČT 2. Ukazuje se však, že větší divácký zájem vzbuzuje novější série. Starší dokument vidělo od 20 hodin 132 tisíc dospělých diváků (4,61 procenta publika), novější od 20:40 hod. pak 237 tisíc (7,49 procenta). Lehce nad těmito čísly se pohybovaly podíly u mladší cílové skupiny 15 až 54 let (5,21, resp. 7,94 procenta). Hodně sledovaný byl i podvečerní přenos fotbalové Gambrinus ligy na ČT Sport. Zápas AC Sparta Praha – FK Baumit Jablonec si od půl šesté nenechalo ujít 139 tisíc dospělých diváků (6,84 procenta publika).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za neděli 28. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 19,99 21,91 15,76 17,90
ČT 2 3,70 3,83 3,76 4,58
ČT Sport 2,89 2,20 2,50 2,16
ČT 24 5,65 3,25 3,62 2,41
Nova 20,05 25,68 23,37 27,90
Nova Cinema 4,79 3,93 6,12 4,64
Fanda 1,58 2,24 1,85 2,73
Smíchov 1,29 1,41 1,98 2,27
Telka 1,10 1,01 0,92 0,67
Prima family 12,21 10,65 9,39 7,53
Prima Cool 4,32 5,15 6,86 8,84
Prima love 2,08 2,14 2,25 2,26
Prima Zoom 2,17 1,26 2,74 1,56
TV Barrandov 5,10 5,21 4,50 4,20
Atmedia 4,26 3,40 4,10 2,80
ostatní TV 8,81 6,72 10,28 7,55
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za neděli 28. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 32,23 31,19 25,64 27,05
Nova Group 28,81 34,27 34,24 38,21
Prima Group 20,78 19,20 21,24 20,19

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Sobotnímu večeru jako vždy kralovala archivní zábava na ČT 1 – alespoň tedy u diváků starších 15 let bez limitu horní hranice věku. Vůbec nejsledovanějším nezpravodajským pořadem večera se stala Slavná hudební čísla, která Jednička vysílala od deváté večer. Nenechalo si je ujít 528 tisíc dospělých diváků a 21,12 procenta publika. Zábavný pořad Zázraky přírody vidělo na stejném programu od 20:00 průměrně 480 tisíc dospělých a dosáhnul podílu 21,57 procenta. Film Twister, který ve stejnou dobu vysílal hlavní kanál Novy, dosáhl 458 tisíců dospělých diváků a podílu 19,03 procenta, v mladší cílové skupině 15 až 54 let ale Jedničku porazil, když vykázal podíl 26,79 procenta oproti 13,06 procentům Zázraků přírody.

Prima family zůstala po 20. hodině těsně za Novou Cinema a TV Barrandov, její dvoudílný sci-fi film Kyberválka zaujal 144 (1. díl) a 120 tisíc (2. díl) dospělých diváků, přičemž první díl dosáhnul od čtvrt na devět podílu 6,02 procenta a druhý od 22:20 pak 7,38 procenta. Film 48 hodin v Paříži, který od osmé večer vysílala Nova Cinema, ale oslovil 173 tisíc dospělých diváků a 7,31 procenta publika (6,77 procenta ve věku od 15 do 54 let). Snímek Beethoven: Velký trhák od 20 hodin na TV Barrandov vidělo 146 tisíc dospělých diváků a 6,10 procenta publika. Lépe se dařilo pozdějšímu snímku Tři mušketýři: Královniny přívěsky, který Barrandov vysílal od 22:10 hod. Vidělo jej 176 tisíc dospělých diváků a 10,99 procenta publika.

ČT Sport se dostala nad hranici 100 tisíc diváků odpoledním a podvečerním přenosem z atletické Diamantové ligy v Londýně. Od 16 hodin jej vidělo v průměru 118 tisíc dospělých diváků a 9,68 procenta publika. Večerní fotbalový zápas FK Dukla Praha – SK Sigma Olomouc si od 19:45 hod. nenechalo ujít 92 tisíc dospělých diváků a 3,94 procenta publika. Mírně nad průměr se dostal i večerní dokument Miloš Forman – Co tě nezabije…, který od deváté hodiny vysílala ČT 2. Zaujal 149 tisíc dospělých diváků a 5,99 procenta publika.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za sobotu 27. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 17,51 20,41 13,06 13,67
ČT 2 4,68 3,85 4,05 3,30
ČT Sport 3,14 3,11 2,45 2,70
ČT 24 5,26 3,39 2,89 1,83
Nova 14,74 21,78 18,35 27,71
Nova Cinema 5,88 5,81 5,65 5,41
Fanda 1,45 1,73 1,47 1,93
Smíchov 1,43 1,28 2,00 1,90
Telka 1,65 2,11 1,23 1,16
Prima family 10,88 10,59 10,47 10,38
Prima Cool 5,48 4,38 7,75 6,40
Prima love 2,88 2,27 3,58 3,04
Prima Zoom 2,54 1,44 2,83 1,24
TV Barrandov 6,51 5,51 5,62 5,96
Atmedia 5,60 4,19 5,72 3,72
ostatní TV 10,35 8,14 12,90 9,64
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za sobotu 27. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 30,59 30,76 22,45 21,50
Nova Group 25,15 32,71 28,70 38,11
Prima Group 21,78 18,68 24,63 21,06

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Páteční večer opět opanovala ČT 1 svým blokem Chalupáři – Kluci v akci speciál – Všechnopárty. Vůbec nejsledovanějším večerním pořadem byli Chalupáři, které od 20 hodin vidělo 780 tisíc dospělých diváků a 30,89 procenta publika. Proti nim nasazený sitcom Helena na hlavní kanálu Novy zaujal od 20:20 hod. 302 tisíc dospělých diváků a 11,6 procenta publika (19,8 procenta ve věku od 15 do 54 let). Lépe se na Nově dařilo až následné repríze reality show Výměna manželek, kterou si od deváté večer pustilo 472 tisíc dospělých diváků a 16,60 procenta publika (23,64 procenta od 15 do 54 let).

U dospělých ale vedl magazín Kluci v akci – letní speciál, který si od 20:55 na Jedničce nenechalo ujít 568 tisíc diváků starších 15 let, což odpovídalo 20,35 procentům publika. Všechnopárty Karla Šípa oslovila od půl desáté 632 tisíc dospělých diváků (podíl 22,16 procenta) a Neváhej a toč speciál od 22:15 hod. 503 tisíc dospělých s podílem 22,77 procenta. Prima family se seriálem Místo činu: Poslední pacient od čtvrt na devět krátce porážela Novu a byla dvojkou na trhu (ve skupině D15+), když oslovila v průměru 344 tisíc dospělých diváků a 12,50 procenta publika.

Nad průměr se dostala Nova Cinema s hlavním večerním filmem Flynn Carsen: Homba za Kopím Osudu, který si od 20 hodin nenechalo ujít v průměru 219 tisíc dospělých diváků a 8,23 procenta publika (v cílové skupině diváků od 15 do 54 let dokonce 13,48 procenta). Dokument Země lidí na ČT 2 vidělo ve stejnou dobu 150 tisíc dospělých a 5,96 procenta publika a film Něco nového od čtvrt na devět na Primě love 108 tisíc dospělých diváků s podílem 3,93 procenta (5,26 procenta ve skupině 15 až 54 let). O něco více diváků měla mayovka Vinnetou a míšenka Apanači, kterou si od čtvrt na devět na TV Barrandov nenechalo ujít 138 tisíc dospělých diváků (5,03 procenta publika).

ČT Sport bodovala stejně jako v sobotu večerním přenosem z londýnské části atletické Diamantové ligy, od 21 hodin je sledovalo 151 tisíc dospělých diváků a 5,78 procenta publika. Přenos domácí fotbalové Gambrinus ligy na Fandovi zaujal od čtvrt na devět 112 tisíc dospělých diváků a 4,07 procenta publika (5,28 procenta ve věku od 15 do 54 let). Později večer se pak zadařilo Primě Cool s filmem Nedůstojná smrt, na který se dívalo v průměru 158 tisíc dospělých diváků, což představovalo 8,18 procenta publika (8,31 procenta ve věku od 15 do 54 let).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pátek 26. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 18,36 23,69 13,40 16,70
ČT 2 3,79 3,74 3,61 3,69
ČT Sport 2,25 3,41 2,24 3,62
ČT 24 5,74 3,50 3,11 2,06
Nova 19,13 19,54 24,19 24,83
Nova Cinema 4,75 5,79 6,51 8,90
Fanda 1,75 2,74 2,24 3,59
Smíchov 1,04 0,85 1,74 1,35
Telka 1,13 1,09 0,93 0,74
Prima family 13,80 13,91 9,01 8,01
Prima Cool 5,08 4,81 6,70 6,41
Prima love 2,60 2,67 3,38 3,71
Prima Zoom 1,84 1,03 2,25 1,39
TV Barrandov 4,60 3,81 4,22 3,93
Atmedia 4,72 3,21 4,53 2,79
ostatní TV 9,42 6,23 11,96 8,29
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pátek 26. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 30,14 34,34 22,36 26,07
Nova Group 27,80 30,01 35,61 39,41
Prima Group 23,32 22,42 21,34 19,52

Zdroj: ATO-Mediaresearch

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 7. 2013 8:37

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+