Více

Četnické humoresky narazily na 2Bobule. Mladší diváci dali v neděli přednost Nově

UVNITŘ TABULKY – Nova s ČT 1 si zopakovaly tradiční nedělní scénář, kdy v absolutním počtu diváků vítězily pořady Jedničky, ale u mladého publika od 15 do 54 let byla lídrem Nova

Dvě televize o sobě mohou prohlašovat, že vyhrály souboj o diváky o nedělním večeru. Největší počet diváků zaujal seriál Četnické humoresky na ČT 1, který zaujal 1,112 milionu dospělých a 31,05 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale vyhrála Nova s filmem 2Bobule, který vidělo 911 tisíc dospělých diváků (podíl v této kategorii činil 25,85 procenta) a v „novácké“ cílové skupině dosáhl podílu 32,58 procenta, zatímco Četnické humoresky pouze 25,72 procenta. Seriál na Jedničce byl ale jediným nezpravodajským pořadem víkendu, který pokořil hranici milionu diváků.

K TÉMATU: Doktoři z Počátků ve čtvrtek „pomohli“ Křižovatkám života pod 300 tisíc diváků

ČT 1 si ale dobře nastartovaný nedělní večer zkazila přenosem Mattoni Koktejl Festivalu z Václavského náměstí v Praze. Show, kterou moderovaly tváře Primy Leoš Mareš Libor Bouček. Od čtvrt na deset ji vidělo podprůměrných 329 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 10,56 procentům publika. Prima zůstala v neděli večer s hlavním filmem pod průměrem, snímek Ztracené město vidělo od čtvrt na devět 293 tisíc dospělých diváků a 8,37 procenta publika. Přiblížila se mu dokonce i sesterská Prima Cool s filmem Vodní svět, který od osmé večer zaujal 226 tisíc dospělých a 6,63 procenta publika (10,13 procenta ve věku 15 až 54 let).

ČTĚTE TAKÉ: Novinka QI na Primě ve středu poprvé s 384 tisíci diváky, polepšily si Křižovatky života

ČT 2 se později večer dařilo s filmovou klasikou Mlčení jehňátek. Od 22:20 hod. zaujala 216 tisíc dospělých diváků a 12,66 procenta publika, v mladší cílové skupině 15 až 54 let dokonce dosáhla podílu 13,97 procenta – víc než dvojnásobného, než je v danou dobu u Dvojky obvyklé. Sesterská ČT Sport bodovala odpoledním přenosem z MS v atletice v Rusku. Téměř tři a půl hodiny dlouhý blok, který začínal krátce před 14. hodinou, si nenechalo ujít 263 tisíc dospělých diváků (16,30 procenta publika). Výrazně menší zájem vzbudily závody Moto GP na Fandovi, které si od 19:40 naladilo průměrně 82 tisíc dospělých diváků a 2,38 procenta publika (2,20 procenta ve věku od 15 do 54 let).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za neděli 18. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 18,76 20,01 15,12 15,96
ČT 2 5,68 5,37 5,90 5,65
ČT Sport 4,09 0,95 4,22 1,12
ČT 24 5,33 3,34 3,19 2,27
Nova 18,00 26,59 22,57 31,24
Nova Cinema 4,89 4,16 5,25 4,38
Fanda 1,81 1,82 2,05 1,97
Smíchov 0,97 0,85 1,16 0,78
Telka 1,33 1,34 1,05 0,84
Prima 11,93 10,97 10,96 10,49
Prima Cool 5,20 5,90 8,00 9,59
Prima love 2,11 1,92 2,16 1,64
Prima Zoom 2,07 1,59 2,00 1,46
TV Barrandov 3,97 3,55 2,88 2,37
Atmedia 5,48 5,58 4,34 3,49
ostatní TV 8,37 6,06 9,12 6,75
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za neděli 18. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 33,86 29,67 28,43 23,18
Nova Group 27,00 34,76 32,08 39,21
Prima Group 21,31 20,38 23,12 18,76

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Sobotní večer u dospělých diváků ovládla zábava na ČT 1. Stejně jako předchozí týden se ale více dařilo až pozdějšímu pořadu Hitparáda zábavy, který Jednička vysílala od čtvrt na deset. Přitáhnul 588 tisíc dospělých diváků, což představovalo 20,64 procenta z těch, co v danou chvíli seděli u televizních obrazovek. Hlavní večerní pořad Zázraky přírody si od 20:00 nenechalo ujít 579 tisíc dospělých diváků a 21,19 procenta publika. Nova proti němu nasadila komedii Hlavně nezávazně, kterou od 20:20 hod. vidělo 424 tisíc dospělýc diváků (15,18 procenta publika). U mladších diváků od 15 do 54 let ale zvítězila – oslovila 21,42 procenta publika, kdežto Zázraky přírody na Jedničce jen 13,55 procenta.

Prima dosáhla dvoudílným filmem Únos Air Force One opět podprůměrných výsledků. První část od čtvrt na devět večer vidělo 215 tisíc dospělých diváků (podíl 7,64 procenta), druhý od 22:20 hod. pak 194 tisíc dospělých a 11,98 procenta publika. Hlavní večerni dokument na ČT 2, Panenská královna Alžběta I., vidělo v průměru 185 tisíc dospělých diváků a sedm procent publika, souběžně vysílaný film Stopy zločinu na TV Barrandov zaujal 159 tisíc dospělých diváků a 5,67 procenta publika. Výrazně nad průměr se dostala Prima love s filmem Zelená míle, který si od 20:20 hod. nenechalo ujít 123 tisíc dospělých diváků a 5,51 procenta publika (7,89 procenta ve věku od 15 do 54 let).

Velmi úspěšnou sobotu měla ČT Sport. Nejvíce zaujal večerní přenos fotbalové Gambrinus ligy mezi Viktorií Plzeň a Spartou Praha. Od 18:45 hod. si ho nenechalo ujít 269 tisíc dospělých diváků a 11,02 procenta publika (12,40 procenta ve věku 15 až 54 let). Odpolední přenos z MS v atletice v Rusku sledovalo od 13:45 hod. 246 tisíc dospělých a 21,25 procenta publika (18,19 procenta ve věku od 15 do 54 let). Za celý den pak ČT Sport dosáhla podílu 10,22 procenta na dospělém publiku, u mladších diváků od 15 do 54 let v prime time dokonce 12,27 procenta a byla trojkou na trhu (přičemž druhé nejsledovanější ČT 1 šlapala na paty).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za sobotu 17. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,76 19,10 12,21 12,76
ČT 2 4,96 4,78 3,94 4,04
ČT Sport 10,22 10,90 9,84 12,27
ČT 24 5,04 2,79 2,93 1,82
Nova 14,82 19,30 17,68 23,24
Nova Cinema 4,05 3,87 3,87 4,24
Fanda 1,15 1,04 1,46 1,48
Smíchov 1,43 1,36 2,19 2,20
Telka 1,62 1,85 1,49 1,19
Prima 11,88 11,59 11,30 10,03
Prima Cool 3,50 2,40 5,14 4,05
Prima love 3,38 3,44 4,56 5,25
Prima Zoom 2,70 2,10 3,02 2,24
TV Barrandov 5,03 4,23 3,56 2,48
Atmedia 4,21 3,01 3,82 2,11
ostatní TV 10,24 8,23 13,00 10,58
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za sobotu 17. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 35,98 37,57 28,92 30,89
Nova Group 23,07 27,42 26,69 32,35
Prima Group 21,46 19,53 24,02 21,57

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Páteční večer tradičně opanoval seriál Chalupáři na ČT 1. Od osmé večer mu dalo přednost 828 tisíc dospělých diváků a 28,92 procenta publika. Sitcom Helena na Nově zaujal od 20:20 hod. 395 tisíc dospělých a 13,52 procenta publika, v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhnul podílu 20,49 procenta. Tradičně lépe na tom byla repríza reality show Výměna manželek, již Nova vysílala od deváté večer. Ujít si ji nenechalo 526 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 17,33 procentům publika (25,92 procentům u publika od 15 do 54 let). Souběžně vysílaní Kluci v akci – letní speciál na Jedničce oslovili 580 tisíc dospělých diváků a 19,21 procenta publika, v cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale dosáhli nižšího podílu 13,94 procenta.

Jedničce se dařilo ještě se zábavnou soutěží Tak neváhej a toč speciál, již od 22:10 hod. vidělo 517 tisíc dospělých diváků (podíl 22,77 procenta). Primě se poměrně dařilo hned po 20. hodině, její krimiseriál Místo činu: Holky na odpis vidělo od čtvrt na devět 471 tisíc dospělých diváků (15,75 procenta publika), takže porazil i sitcom Helena na Nově (ale pouze u dospělého publika nad 15 let, protože v cílové skupině 15 až 54 let dosáhl mnohem nižšího podílu 9,80 procenta). Bodovala i TV Barrandov mayovkou Mezi supy, kterou si od čtvrt na devět nenechalo ujít 176 tisíc dospělých diváků a 5,97 procenta publika. Následné Noční Hlavní zprávy oslovily od 22:23 hod. 168 tisíc dospělých diváků (podíl 6,74 procenta).

Dokument Země lidí oslovil na ČT 2 od osmé večer 168 tisíc dospělých a 5,90 procenta publika, film Střevíčky na míru od 20:20 hod. na Primě love 162 tisíc dospělých a 5,42 procenta publika (6,07 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova Cinema bodovala oběma večerními filmy. Snímek mezi řádky vidělo od 20 hodin 132 tisíc dospělých diváků a 4,47 procenta publika, ovšem u mladších diváků od 15 do 54 let dosáhnul podílu 7,02 procenta. Následný krimi thriller Veřejný nepřítel č. 1: Epilog vidělo od čtvrt na jedenáct 93 tisíc dospělých a 5,89 procenta publika (7,12 procenta ve věku od 15 do 54 let).

Prima Cool zaujala seriálem Námořní vyšetřovací služba L.A. Díl vysílaný od čtvrt na deset zhlédlo 130 tisíc dospělých a 4,27 procenta publika (4,53 procenta ve věku od 15 do 54 let), předchozí část od 20:20 hod. zaujala 129 tisíc dospělých a dosáhla podílu 4,40 procenta (5,35 procenta u publika od 15 do 54 let). ČT Sport byla nadprůměrná díky dvěma blokům přenosů z MS v atletice z Ruska. Podvečerní tříhodinový blok se začátkem v 16:55 hod. vidělo 233 tisíc dospělých diváků s podílem 13,52 procenta, ranní od 7:20 hod. pak 64 tisíc dospělých při podílu 13,81 procenta.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pátek 16. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 16,88 21,83 12,90 16,87
ČT 2 4,02 3,97 3,68 2,88
ČT Sport 4,25 2,61 3,93 2,82
ČT 24 6,05 3,90 3,82 2,32
Nova 20,59 21,28 26,23 26,94
Nova Cinema 3,68 3,79 5,00 5,72
Fanda 1,56 2,17 1,92 2,44
Smíchov 1,12 0,97 1,76 1,54
Telka 1,18 1,26 1,16 0,88
Prima 13,93 15,38 10,14 11,43
Prima Cool 3,68 3,87 5,17 5,09
Prima love 2,69 3,44 3,15 4,05
Prima Zoom 1,81 1,36 2,01 1,32
TV Barrandov 4,66 4,50 3,71 3,84
Atmedia 4,21 3,07 4,00 3,17
ostatní TV 9,69 6,61 11,44 8,69
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pátek 16. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 31,20 32,31 24,33 24,89
Nova Group 28,13 29,47 36,07 37,52
Prima Group 22,11 24,05 20,47 21,89

Zdroj: ATO-Mediaresearch

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 8. 2013 14:56

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+