Více

Cesty domů jako jediné v pondělí nad milionem diváků, Gympl oslovil mladé

UVNITŘ TABULKY Třicet případů majora Zemana tentokrát skončila pod čtyřmi sty tisíci diváky, seriál si ale na TV Barrandov zachoval vysoký podíl 8,58 %.

Vztahový seriál Cesty domů byl v pondělí jediným pořadem, kterému se v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase podařilo přehoupnout přes milionovou hranici. Na Primě family si ho pustil 1,008 milionu diváků při podílu na publiku (share) 24,86 %, následujícím Vylomeninám věnovalo pozornost 493 tisíc diváků (share 16,46 %). Za celý den oslovila Prima family 18,79 % publika, v prime timu zůstala tato hodnota jen těsně pod 20 %. Gympl s (r)učením omezeným si nenechalo ujít 930 tisíc diváků starších 15 let (share 22,79 %), v hlavní cílové skupině 15–54 jich bylo 582 tisíc (28,43 %), dařilo se i sitcomu Helena – 748 tisíc diváků (22,04 %), ve druhé skupině 484 tisíc diváků (27,04 %).

MINULÝ TÝDEN: Cesty domů nad milionem diváků, hokej Švýcarsko – Česko vidělo 753 tisíc lidí

Nova byla v pondělí nejsledovanější televizí jak u dospělých diváků, tak i těch ve věku od 15 do 54 let. V první skupině měla podíl 24,26 %, ve druhé 27,39 %. Pro srovnání, Cesty domů oslovily 347 tisíc diváků ve věku od 15 do 54 let (share 17,10 %). Nadprůměrného počtu diváků dosáhlo opět Třicet případů majora Zemana na TV Barrandov. Jejich počet ale tentokrát nepřekročil čtyřsettisícovou hranici. Diváků bylo 336 tisíc (share 8,52 %). Následujícího Anděla s ďáblem v těle si nenechalo ujít 129 tisíc diváků (share 6,83 %). Cirkus Humberto na ČT 1 dosáhl tradičního výsledku, vidělo ho 498 tisíc diváků (share 12,54 %), následující cyklus Rub a líc si pustilo 461 tisíc diváků (share 11,4 %).

VÍKENDOVÁ DATA: Máme rádi Česko porazilo SuperStar, hokej Kanada – Česko měl přes milion diváků

Sportovní fanoušci si mohli tentokrát poměrně oddechnout od MS v hokeji, které se koná ve Finsku a Švédsku. Stanice ČT Sport včera nabídla jediný přenos, kterým byl duel mezi Lotyšskem a Francií. Vidělo ho 136 tisíc diváků (share 10,29 %). Nejvíce k obrazovkám přilákala fotbalová Gambrinus liga v době od 20:00 do 20:51. Pustilo si ji 151 tisíc diváků (share 3,82 %). Dokument Konvoje vidělo na Dvojce 217 tisíc diváků (share 5,45 %) a Prezidentské limuzíny 199 tisíc diváků (share 5,04 %). Nejsledovanějším pořadem zpravodajské stanice ČT 24 se staly Události v regionech. Od 18 hodin si je nenechalo ujít 173 tisíc diváků (share 8,69 %).

NEPŘEHLÉDNĚTE: Prima přestane cílit na všechny dospělé, zaměří se na diváky od 15 do 65 let

Fanda, Smíchov, Telka ani Prima Zoom nepřekročily stotisícovou hranici. Nejsledovanější dokument na tematickém programu FTV Prima měl 80 tisíc diváků (share 2,01 %). Šlo o Čeljabinský meteorit. Český film Krakonoš a lyžníci si nenechalo na Nově Cinema ujít 237 tisíc diváků (share 5,9 %), z nichž 160 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let (share 8,02 %), film Zelenáč vidělo 244 tisíc diváků (share 10,51 %), z nichž ve druhé skupině bylo 138 tisíc (share 11,31 %). Teorii velkého třesku na Primě Cool si pustilo 198 tisíc diváků (share 5,05 %), na Primě love byly nejsledovanější Božské dorty od Markéty. Ty preferovalo 135 tisíc diváků (share 3,31 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 13. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,17 13,31 10,05 9,64
ČT 2 3,14 3,49 2,75 2,83
ČT Sport 3,86 2,95 4,62 3,18
ČT 24 4,76 3,19 2,77 1,76
Nova 24,26 29,21 27,39 32,64
Nova Cinema 5,30 5,72 6,94 7,40
Fanda 1,18 1,18 1,56 1,52
Smíchov 1,04 1,11 1,60 1,69
Telka 0,80 0,49 0,68 0,29
Prima family 18,79 19,89 14,72 15,58
Prima Cool 3,54 3,39 5,74 5,63
Prima love 2,05 1,71 2,56 2,09
Prima Zoom 1,85 1,24 2,21 1,28
TV Barrandov 4,93 5,80 5,48 7,27
Atmedia 3,08 2,22 2,70 1,30
ostatní TV 7,25 5,08 8,24 5,90
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pondělí 13. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 25,93 22,95 20,19 17,41
Nova Group 32,58 37,71 38,17 43,54
Prima Group 26,23 26,24 25,23 24,57

Zdroj: ATO-Mediaresearch

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 5. 2013 7:40

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+