Více

Cesty domů a Gympl ve středu s vyrovnanou sledovanosti u dospělého publika

UVNITŘ TABULKY Speciál zpravodajského kanálu ČT 24 s názvem Rok do voleb si včera nenechalo ujít 128 tisíc diváků při podílu na publiku 3,18 %.

Vyrovnanou sledovanost u diváků starších 15 let vykázaly ve středu seriály velkých komerčních televizí. Zatímco na Cesty domů se podívalo 973 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 23,71 %, Gympl s (r)učením omezeným si nenechalo ujít 948 tisíc diváků (share 22,84 %). Mladí preferovali hlavně seriál na Nově. Ve skupině diváků od 15 do 54 let ho vidělo 622 tisíc diváků (share 30,46 %). Investigativní magazín Na vlastní oči si na Nově pustilo 631 tisíc diváků starších 15 let (share 18,04 %), z nichž 313 tisíc (share 18,29 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Na Top Star magazín Primy family se podívalo 539 tisíc diváků (share 19,03 %).

MINULÝ TÝDEN: Finálový duel Evropské ligy UEFA si nenechalo ujít na ČT Sport 301 tisíc diváků

Nejsledovanější televizí byla ve středu v obou cílových skupinách Nova. U diváků starších 15 let dosáhla podílu 24,64 %, u diváků 15–54 měla podíl 28,49 %. Špatně se nedařilo ani Primě family. Za celý den oslovila 18,62 % publika staršího 15 let a ještě lépe si vedla v prime timu, kde dosáhla téměř k 20 %. Pošta pro tebe na ČT 1 získala 545 tisíc diváků (share 13,38 %), Neobyčejné životy 489 tisíc diváků (share 12,54 %). Přesně 300 tisíc diváků při podílu 7,31 % získal Vtip za stovku na TV Barrandov. Mystery formát Věřte, nevěřte měl 247 tisíc diváků (share 6,93 %). Jednička za celý den oslovila 14,47 % publika, TV Barrandov 4,78 %.

ÚTERNÍ DATA: Magazín Víkend na Nově v úterý večer nadprůměrný: 1,1 milionu diváků

Nadprůměrného celodenního podílu oproti normálu (2,79 %) dosáhl ve středu kanál ČT Sport. Nejvyšší sledovanost měla Gambrinus liga, která oslovila 177 tisíc diváků (share 4,6 %). Dařilo se jí i na Fandovi, kde získala 137 tisíc diváků (share 3,64 %), v cílové skupině 15–54 let oslovila 73 tisíc diváků (share 3,93 %). Speciál zpravodajského kanálu ČT 24 s názvem Rok do voleb oslovil 128 tisíc diváků (share 3,18 %). Dokumentární cyklus Vůně cizích krajů získal na Dvojce 245 tisíc diváků (share 6,06 %). Pro srovnání, Viktoriiny vodopády na Primě Zoom měly 82 tisíc diváků (share 2,03 %). Hranici sto tisíc diváků nepřekročily stanice Smíchov a Telka.

ČTĚTE TAKÉ: ČT je podle diváků výrazně inovantivnější než dřív, týdně zasáhne 79 % populace

Jediný pořad, který stotisícovou hranici překročil na Nově Cinema byl snímek Holka jako já: Příběh Gwen Araujové. Ujít si ho nenechalo 114 tisíc diváků (share 2,81 %). Diváků ve věku od 15 do 54 let bylo 81 tisíc (share 4,1 %). Teorie velkého třesku na Primě Cool dosáhla na 199 tisíc diváků (share 5,06 %), nejsledovanějším pořadem Primy love byla Chůva k pohledání. Ta oslovila rovných 100 tisíc diváků (share 2,64 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 22. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,47 13,54 9,79 8,72
ČT 2 3,40 3,81 3,52 3,60
ČT Sport 2,79 4,25 3,14 4,49
ČT 24 5,72 3,84 3,06 2,35
Nova 24,64 27,39 28,49 30,22
Nova Cinema 2,43 2,44 3,37 3,65
Fanda 1,86 2,76 2,23 3,21
Smíchov 1,26 1,42 2,13 0,76
Telka 0,68 0,61 0,85 0,58
Prima family 18,62 19,78 13,15 14,58
Prima Cool 3,69 3,87 6,03 6,12
Prima love 2,05 1,56 2,72 2,10
Prima Zoom 2,32 1,67 2,92 2,18
TV Barrandov 4,78 5,27 5,18 6,13
Atmedia 3,32 2,09 3,42 2,13
ostatní TV 7,96 5,69 9,97 7,76
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 22. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 26,38 25,44 19,51 19,16
Nova Group 30,87 34,61 37,07 39,84
Prima Group 26,68 26,89 24,82 24,99

Zdroj: ATO-Mediaresearch

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 5. 2013 17:13

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+