Více

Český Slavík na Nově smetl konkurenci, byl sledovanější než Televizní noviny

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Právě v sobotním hlavním vysílacím čase si vytvořila nejsledovanější česká televize výrazný náskok nad konkurencí. Podíl u staršího publika byl téměř 37 %.

Nova s přehledem lídrem, Prima trhovou dvojkou

Sobotní sledovanost nepřinesla žádné velké překvapení. Český Slavík Mattoni 2014, kterého nabídla Nova, se stal nejen nejsledovanějším pořadem večera, ale i celého dne. V počtu diváků a podílu na publiku (share) dokonce předstihl i tradičně nejúspěšnější Televizní noviny. K vyhlašování pěvecké soutěže, která ani tentokrát nepřinesla žádná překvapení, usedl před půl devátou večer 1,588 milionu diváků (share 40,96 %; 37,8 % v 15-54). Nova měla u staršího publiku nad konkurencí přibližně dvojnásobný náskok, nejvyššího úspěchu dosáhla v prime time, a to u staršího publika – share 36,88 %.

PÁTEČNÍ DATA: Seriál Neviditelní skončil, včera podlehl nové verzi akční klasiky Karate Kid

S menším publikem, než je obvyklé, se musely spokojit Zázraky přírody, které patří mezi tradiční pilíře sobotní zábavy na Jedničce. Tentokrát si je nenechalo ujít 563 tisíc diváků (share 14,12 %). Nejsledovanějším pořadem Jedničky byly s 712 tisíci diváky (share 20,9 %) Události, dalších 164 tisíc diváků (share 4,81 %) je sledovalo na zpravodajském kanálu ČT 24. Stanice ČT 1 oslovila za celý den 12,13 % publika, večer pak 11,63 %. Premiéra nové verze Robina Hooda s Russellem Crowem na Primě skončila pod hranicí půl milionu diváků (share 12 %). Po celý den i v prime time se držela stanice na stejné hodnotě podílu 13,35 %.

Celý článek včetně tabulek sledovanosti za všechny televizní stanice čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+