Více

Český rozhlas získal z 90 tisíc neplatičů téměř 24 tisíc nových koncesionářů

„Akce ukázala, že když s lidmi vstřícně komunikujeme, dokážou být vstřícní i oni a k poplatku se dobrovolně přihlásit,“ uvedl náměstek generálního ředitele ČRo Ladislav Musil.

Poměrně úspěšně skončila pro Český rozhlas akce, kterou veřejnoprávní médium rozjelo v dubnu letošního roku. Jejím cílem bylo oslovit z 90 tisíc oslovených neplatičů koncesionářského poplatku co nejvíce lidí, jež by se následně k platbě za rozhlasový přijímač přihlásili. Podrobněji informoval server DigiZone.cz o této akci v následující zprávě. Český rozhlas nyní hlásí, že se mu základna koncesionářů rozrostla o 23.951 nových „oveček“. Neplatiči měli společné to, že poplatek za televizi hradili.

K TÉMATU: Český rozhlas chce oslovit neplatiče koncesionářského poplatku, bude jich 90 tisíc

Nejvíce lidí podle statistiky Českého rozhlasu využilo možnost přihlásit se k platbě koncesionářského poplatku prostřednictvím SMS zprávy, druhá skupina pak využila přepážek České pošty. Jsem velmi rád, že akce byla úspěšná. Z výsledků jednoznačně vyplývá, že lidem vyhovuje jednoduchý komunikační kanál, jakými jsou především SMS zprávy. Budeme v tomto trendu pokračovat a nabízet maximálně snadnou cestu, jak se k poplatku přihlásit, i v budoucnu, uvedl při této příležitosti náměstek generálního ředitele pro správu a provoz Českého rozhlasu Ladislav Musil.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+