Více

Český rozhlas utržil letos z reklamy necelých 90 mil. korun

Veřejnoprávní Český rozhlas utržil z reklamy a sponzoringu za tři čtvrtletí letošního roku 88,9 milionu korun, což je o 3,6 procenta meziročně méně, informovala agenturu ČTK vedoucí oddělení komunikace ČRo Eva Vencefrová. ČRo zastupovaný mediální agenturou Media Master má podle údajů průzkumu Radio Projekt podíl na trhu s rádii 21,7 procenta.

Kromě reklamy má ČRo přibližně dvoumiliardové příjmy ročně z koncesionářských poplatků. Stejnou částku by mohl rozhlas dostat přímo od státu, pokud by prošel návrh na zrušení koncesionářských poplatků, kterým se zabývá Senát.

Rozhlas v prvním pololetí letošního roku vykázal zisk 197,9 milionu korun, což je meziročně o 14 milionů méně. Konečný zisk za letošní rok by měl být přes očekávaných 83 milionů korun, což je 72,9 milionu Kč po zdanění, informovala ČTK.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+