Více

Česko Slovensko má talent zvyšuje náskok před Talentmanií i na Slovensku

Souboj konkurenčních „federálních“ talentových show má stejný vývoj v obou bývalých republikách česko-slovenské federace. Rovněž na Slovensku vítězí originální licencovaná soutěž Česko Slovensko má talent, kterou vysílá televize Joj, nad Talentmanií televize Markíza. Joj stejně jako Prima v tuzemsku navíc zvyšuje náskok svojí talentové show. Poslední díl pořadu Česko Slovensko má talent vidělo 853 tisíc diváků starších dvanácti let, Talentmanii pouze 645 tisíc diváků.

POROVNEJTE: Sledovanost jednotlivých dílů talentových soutěží na Nově a Primě

Televize Joj dosáhla nedělním dílem Talentu podílu 41,7 procenta v cílové skupině diváků starších dvanácti let, Markíza svojí Talentmanií 31,6 procenta. Informoval o tom server Mediálne.sk. V cílové skupině diváků od 12 do 54 let, na kterou komerční televize na Slovensku prodávají reklamu, dosáhla soutěž Česko Slovensko má talent rekordního podílu 45,1 procenta, zatímco Talentmania pouze 32,2 procenta.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 9. 2010 20:57

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+