Více

Česko-slovenská Fashion TV odstartuje v březnu

Módní kanál Fashion TV, který získal v lednu od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) licenci pro česko-slovenskou mutaci šířenou prostřednictvím kabelových rozvodů, začne vysílat v březnu. V pátek o tom informovaly Lidové noviny s odvoláním na Zuzanu Poláčkovou, která tým lokální pobočky povede. Oproti světové verzi by se do vysílání mělo dostat více společenských témat a témat o životním stylu. Televize má být tak atraktivní vizuálně, že zvuk jen dokreslí celkový dojem. Když ho vypnete, stále by to pro vás mělo být přitažlivé, konstatovala Poláčková.

Např. ráno by měl diváky příjemně naladit odlehčený blok věnovaný záběrům od moře, fotografování, spodnímu prádlu a nové módě v obchodech. Po osmé večerní, v hlavním vysílacím čase, se zaměří na známé lidi, módní přehlídky, večírky, profily návrhářů či fotografů, konstatuje deník. Rozdíl mezi pohledem Čechů a Slováků na módu vysvětlila opět Zuzana Poláčková: Češi jsou v oblékání konzervativnější a je jim možná bližší segment cestování, stravování. Na Slovensku je silnější náboženské povědomí než v Česku, v módě jsou ale Slováci odvážnější.

Za česko-slovenskou pobočkou Fashion TV stojí firma Carolinas Corporation. Předsedou představenstva společnosti je podle obchodního rejstříku Karel Vágner. Ten je mimochodem partnerem Poláčkové, doplňují Lidové noviny. Rozhodnutí provozovat v Česku módní kanál, není náhodné. Našli jsme v sobě ideální kombinaci módněprodukčního světa, což je doména Zuzany, a mediální stránky, které se věnuji já, konstatoval Vágner, který stál např. u zrodu bezplatného ekonomického deníku E15. Česko-slovenská verze Fashion TV by měla začít vysílat 1. nebo 2. března.

K TÉMATU:
Kanál Fashion TV může začít vysílat v české mutaci
Módní kanál Fashion TV míří do Česka a na Slovensko

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+