Více

Česko: na jaká videa se vlastně jaká generace dívá

Video na internetu sleduje, někdy, 98 % aktivní internetové populace starší 15 let. Obliba obsahu ale záleží především na věku. I když…

Výzkumu „Video na internetu“ společnosti Nielsen Admosphere se zúčastnilo 1207 respondentů z internetové populace starší patnácti let.

V přehnaně stručné tiskové zprávě nic neříkající například o tom, co je to vlastně „aktivní internetová populace starší 15 let“, se praví: Obliba videoobsahu sledovaného on-line se však podstatně liší v závislosti na profilu konzumenta.

K TÉMATU: Reklamní příjmy podle výzkumu Nielsen Admosphere u všech médií rostou

Když se podíváte na grafiku níže vidíte, že například tzv. „YouTubery“ sleduje jen věková skupina mezi 15 a 20 lety.

Pak se vytrácejí.

CIF16

Naopak kategorie nazvaná „Vtipná videa“ prorůstá napříč generacemi stejně, jako „Filmy“ a „Seriály“.

Posuďte ale sami…

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 9. 2016 9:46

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+