Více

Česká republika je lídrem v digitalizaci kabelové televize od UPC

Pouze v České republice a Irskukabelová společnost UPC více zákazníků digitální než analogové kabelové televize. V regionu střední a východní Evropy je dokonce Česká republika jedinou zemí s účastí UPC, kde převládají domácnosti s digitální nabídkou kabelové televize od této společnosti nad zákazníky, kteří využívají analogovou kabelovou televizi od UPC.

K TÉMATU: UPC opět mezičtvrtletně klesl počet zákazníků kabelové televize

Zatímco na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Rakousku a Rumunsku u stále převládají zákazníci, kteří od UPC odebírají analogovou kabelovou televizi, v České republice je tomu naopak. Podle hospodářských výsledků společnosti Liberty Global, vlastníka UPC, ke konci třetího čtvrtletí tohoto roku měla česká UPC celkem 402 400 zákazníků digitální kabelové televize a 123 200 klientů analogové kabelové televize.

ČTĚTE TAKÉ: Počet zákazníků satelitní služby UPC Direct nadále klesá. Je jich 83 tisíc

Na Slovensku má UPC u digitální kabelové televize 78 300 zákazníků, zatímco u analogové 145 800. V Polsku využívá 332 800 domácností digitální a 683 900 analogovou kabelovou televizi UPC, v Maďarsku má analogovou nabídku 357 500 zákazníků a digitální 225 800. Největším analogovým trhem v oblasti kabelové televize ve střední a východní Evropě je pro UPC Rumunsko, kde má 694 200 zákazníků analogové a 263 600 digitální kabelové televize.

Ze zemí západní Evropy, kde UPC působí, má více zákazníků digitální kabelové televize oproti té analogové pouze v Irsku. Podíl obou platforem ale není tak výrazně nakloněn k digitální jako v České republice. Analogovou kabelovou televizi od UPC mělo ke konci letošního třetího čtvrtletí 115 300 irských domácností, zatímco digitální 308 600.

24 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 11. 2010 20:59

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+