Více

České Radiokomunikace a Radim Pařízek stupňují boj o klienty. Argumentují průzkumy

UVNITŘ DOKUMENTY – Dvanáct nejsledovanějších televizí v DVB-T využívá naše multiplexy, upozorňují České Radiokomunikace. Jsme největší alternativa, namítají Digital Broadcasting a Progress Digital.

Měsíc před koncem roku stupňují dva největší provozovatelé televizních vysílačů v Česku boj o současné i budoucí klienty. České Radiokomunikace si zpracovaly statistiku podílů jednotlivých televizních stanic šířených v celoplošných sítích DVB-T a pochlubily se, že z 15 nejsledovanějších programů využívá prvních 12 jejich multiplexy. A doplnily, že konkurenční celoplošný multiplex 4, který provozuje společnost Digital Broadcasting Radima Pařízka, obsahuje televizní stanice, jejichž souhrnný celodenní podíl na dospělém publiku starším 15 let dosahuje pouhých čtyř procent.

K TÉMATU: Martin Gebauer: Českým Radiokomunikacím se už hlásí nespokojení klienti Radima Pařízka

Deset nejsledovanějších televizních stanic v DVB-T, které vysílají v multiplexech 1, 2 a 3, přitom dosahuje souhrnného celodenního podílu 81 procent, stojí v dokumentu, který České Radiokomunikace přichystaly k jednání s klienty, zejména pak s novým vedením televize Nova. Té totiž ke konci roku končí smlouvy na šíření programů Nova a Nova Cinema v celoplošném multiplexu 2. Zejména u filmového kanálu Nova Cinema nyní nejsledovanější česká televize uvažuje, že jej přesune z nejdražší druhé vysílací sítě do multiplexu 4, v němž vysílají její další tematické kanály Fanda, SmíchovTelka, případně do multiplexu 3, který patří Českým Radiokomunikacím.


Zdroj: České Radiokomunikace

Žebříček 15 nejsledovanějších českých televizí v DVB-T a jejich rozdělení do sítí Českých Radiokomunikací a Radima Pařízka


Zdroj: České Radiokomunikace

Multiplex 4 ze dvou třetin zaplňují programy skupiny Nova. zbylí klienti dosahují dohromady jen okolo 0,20-procentního podílu na trhu

Radim Pařízek svolal na dnešní dopoledne setkání s novináři v Praze, na němž chce informovat o současné situaci jeho celoplošného multiplexu 4 a Regionální sítě 7 a o jejich dalším rozvoji. V pozvánce, kterou médiím rozeslala PR agentura Madison PA, jež dříve pracovala pro České Radiokomunikace, slibuje promluvit i k problematickým tématům. Konkrétně zmiňuje tato: „Co děláme pro to, aby diváci dokázali naladit vysílání Multiplexu 4 a Regionální sítě 7? Jaké jsou zkušenosti diváků s naladěním nových televizních stanic sítí DVB-T? Kolik procent diváků ví, jak naladit nové stanice, co jsou pro to ochotni udělat a kde nejčastěji hledají pomoc? Kolik procent domácností platí za příjem televize, a jaké částky?“


Zdroj: Madison PA

Pozvánka Radima Pařízka na dnešní setkání s novináři v Praze

DigiZone.cz přinese z dnešního setkání Radima Pařízka s vybranými novináři aktuální informace

15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 11. 2013 15:33

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+